coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی رابط کاربری 6.1 به گلکسی A25 در اروپا رسید

گوشی ارزان قیمت سامسونگ، گلکسی A25 هفته گذشته به روز رسانی One UI 6.1 را در ایالات متحده و کره دریافت کرد. اکنون نوبت به کاربران اروپایی رسیده تا این به روزرسانی را به همراه وصله امنیتی می 2024 دریافت کنند.به روزرسانی جدید با شماره A256BXXU4BXE3 اکنون در اروپا در دسترس است. همانطور که می‌دانید به جز حرف B که نشان دهنده نسخه بین‌المللی است در سایر مشخصات مانند نسخه‌های قبلی است. بنابراین اینجا هم خبری از قابلیت های هوش مصنوعی در میان نیست.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی رابط کاربری 6.1 برای گلکسی A25

به روز رسانی One UI 6.1 قابلیت‌هایی از جمله جستجوی گالری بهبود یافته که به شما اجازه می‌دهد یک تصویر را از جایی دیگر کپی و جایگذاری کنید، گزینه‌های جدید کاغذ دیواری، ویجت‌های صفحه قفل بیشتر، آلارم‌های قابل تنظیم بیشتر، برچسب‌های بیشتر تقویم و تنظیمات اصلاح‌شده تقویم، شرایط عادی اضافی، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با Samsung Find، بهبود سلامت سامسونگ و محافظت از باتری بهبود یافته را به گلکسی A25 اضافه می‌کند.

گلکسی A25 یکی از گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ است که در سه ماهه نخست سال جاری یک میلیون از آن در اروپا به فروش رسید. به نظر می‌رسد کاربران زیادی منتظر بودند تا به روز رسانی One UI 6.1 دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر