coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A05s سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را دریافت می‌کند

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام وصله امنیتی ژوئن 2024 در اختیار گوشی‌های مقرون به صرفه قرار گرفت و گلکسی A05s سامسونگ در صدر لیست آن را دریافت کرد.سامسونگ 10 ژوئن سال جاری انتشار وصله امنیتی ژوئن 2024 را آغاز کرد اما در ابتدا برای دستگاه های رده بالا و درجه یک. پس از آن گوشی‌ها و تبلت‌های میان‌رده این وصله امنیتی را دریافت کردند. اکنون غول فناوری کره‌ای تصمیم گرفته به روزرسانی جدیدش را در اختیار دستگاه‌های مقرون به صفحه و سطح پایین خود کند. امروز گلکسی A05s به عنوان اولین گوشی رده پایین سامسونگ وصله امنیتی ژوئن 2024 را دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


گلکسی A05s سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را دریافت می‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اکنون سامسونگ در حال انتشار وصله امنیتی ژوئن 2024 برای نوع بین‌المللی گلکسی A05s با شماره مدل SM-A057F است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در واقع آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای گوشی هوشمند به همراه می‌آورد، دارای نسخه سیستم‌افزار A057FXXS4CXF1 است.

اکنون آخرین به روز رسانی نرم افزار در شش کشور فیلیپین، مالزی، سنگاپور، تایلند، ویتنام و نیوزلند در دسترس قرار گرفته و کاربران این مناطق می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات، به روزرسانی نرم افزار دانلود و نصب آن را در گوشی هوشمند خود اجرا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی A05s سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر