coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل ویژگی اسکرول بی‌ نهایت را حذف کرد و به سیستم جستجوی صفحه به صفحه بازگشت

گوگل ویژگی اسکرول بی‌ نهایت را برای نتایج جستجو متوقف می‌کند. این تغییر به معنای بازگشت به تجربه‌ای با ساختار بهتر برای جستجوی کاربران است. به این ترتیب، از این پس کاربران جستجوی گوگل را با ساختار بهتر و صفحات شماره‌دار تجربه خواهند کرد. پس از معرفی اسکرول بی‌ نهایت برای جستجوهای موبایلی در اکتبر 2021، گوگل این ویژگی را تا اواخر 2022به جستجوهای دسکتاپ نیز گسترش داد. با الهام از رسانه‌های اجتماعی، گوگل امکان مرور بی‌پایان محتوا را فراهم کرد که به کاوش منفعلانه کاربران کمک می‌کرد.


بیشتر بخوانید:


دلیل توقف اسکرول بی‌ نهایت گوگل چیست؟

سخنگوی گوگل به وبسایت Search Engine Land اعلام کرد که شرکت اکنون اسکرول بی‌نهایت را برای نتایج جستجوی دسکتاپ متوقف کرده است. این ویژگی برای نتایج جستجوی موبایلی نیز تا اواخر این ماه پایان خواهد یافت.

در بیانیه‌ای به این رسانه، گوگل توضیح داد که دلیل توقف اسکرول بی‌نهایت بهبود زمان بارگذاری با توقف پیش‌بارگذاری خودکار نتایج غیرضروری است. داده‌های گوگل نشان دادند که با وجود تشویق به کاوش، اسکرول بی‌نهایت تجربه کاربری بهتری ایجاد نکرد.

با اسکرول بی نهایت گوگل خداحافظی کنید
گوگل به سیستم صفحات برای نتایج جستجو باز‌می‌گردد

با حذف اسکرول بی نهایت تکلیف سایت‌های پایین چه خواهد شد؟

بازگشت به صفحات شماره‌دار به معنای استفاده دوباره از نوار صفحه‌بندی در پایین نتایج جستجو است. کاربران دسکتاپ اکنون می‌توانند از دکمه “بعدی” استفاده کرده یا به صفحات خاص بپرند. به همین ترتیب، کاربران موبایل دکمه “نتایج بیشتر” را خواهند دید که امکان ناوبری جستجوی بیشتر را فراهم می‌کند.

از آنجا که اسکرول پیوسته فقط چند سال پیش معرفی شد، اکثر کاربران احتمالاً با بازگشت به نوار صفحه‌بندی آشنا خواهند بود.

این تغییر بحث‌هایی درباره تاثیر آن بر رفتار کاربران و ترافیک وبسایت‌ها ایجاد کرده است. کارشناسان SEO مدت‌ها است که توصیه می‌کنند نتایج بعد از صفحه اول کلیک‌های کمی دریافت می‌کنند. اسکرول بی‌نهایت دیدپذیری سایت‌های پایین‌تر را با نمایش بیشتر نتایج بهبود می‌بخشید. با بازگشت به صفحه‌بندی، جالب خواهد بود که آیا ترافیک سایت‌های پایین‌تر کاهش می‌یابد یا خیر.

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidcentra

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر