coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر رسمی طراحی گوشی‌های Galaxy Z Flip 6 و Fold 6 دوباره منتشر شد؛ تماشا کنید

فقط چند روز مانده تا سامسونگ از گوشی‌های تاشوی جدیدش رونمایی کند؛ با اینحال تصاویر رسمی طراحی گوشی‌های Z Flip 6 و Fold 6 دوباره منتشر شده که ابعاد تازه‌ای از آنها را به ما نشان می‌دهند. در این تصاویری که توسط کاربر X با نام @MysteryLupin در گالری PostImage منتشر شده تفاوت چشمگیری در طراحی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 نسبت به مدل‌های قبلی‌شان دیده نمی‌شود.


بیشتر بخوانید:


تصاویر رسمی طراحی گوشی‌های Z Flip 6 و Fold 6 اطلاعات قبلی را تائید می‌کنند

Galaxy Z Flip 6

این گوشی همچنان دارای صفحه نمایش تاشو به شکل فولدر و دو دوربین به همراه فلش LED در قسمت بیرونی است. در تصویر، والپیپر پیش‌فرض گوشی نیز قابل مشاهده است. گوشی در قاب سیلیکونی با حلقه دیده می‌شود که حمل و استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند. در تصاویر زیر، گوشی در همین قاب، اما در رنگ‌های آبی دریایی و نعناع نیز دیده می‌شود.

گوشی تاشوی جدید همچنان از حسگر اثر انگشت خازنی جانبی استفاده می‌کند. به طور کلی، طراحی آن بسیار شبیه به Galaxy Z Flip 5 است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد، اما مشخص نیست آیا این ارتقاء باعث ضخیم‌تر شدن گوشی خواهد شد یا خیر.

Galaxy Z Fold 6

در تصویر دیگر، Galaxy Z Fold 6 قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد این گوشی دارای صفحه نمایش داخلی مربعی‌تر، حاشیه‌های باریک‌تر و گوشه‌های تیزتری است. این گوشه‌های تیز ما را به یاد Galaxy S24 Ultra می‌اندازد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی دارای فریم تیتانیومی و حسگر اثر انگشت جانبی است و گفته می‌شود ظرفیت باتری آن نیز مشابه Galaxy Z Fold 5 خواهد بود.

در تصاویر دیگر، Galaxy Z Fold 6 درون قاب‌های رسمی Clear Case، Standing Case With Strap و Slim S Pen Case دیده می‌شود. قاب شفاف طراحی دستگاه را واضح‌تر نشان می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش بیرونی کوتاه‌تر و عریض‌تر، دوربین سه‌گانه در پشت با حلقه‌های هم‌مرکز سیاه در اطراف سنسورهای دوربین و فلش LED است.

تصاویر لو رفته از قاب‌های Galaxy Z Flip 6 و Fold 6 اطلاعات قبلی را تائید می‌کنند
تصاویر رسمی طراحی گوشی‌های Z Flip 6 و Fold 6

مشخصات لو رفته Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6

Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 در تاریخ 10 ژوئیه 2024 در رویداد Galaxy Unpacked 2024 رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود هر دو گوشی به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، حداکثر 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایت مجهز باشند. ممکن است Galaxy Z Fold 6 در نسخه‌ای با حافظه داخلی 1 ترابایت نیز عرضه شود.

سامسونگ احتمالاً از همان تنظیمات دوربین Galaxy Z Fold 5 در Galaxy Z Fold 6 استفاده خواهد کرد. با این حال، Galaxy Z Flip 6 ممکن است ارتقاء دوربین اصلی به سنسور 50 مگاپیکسلی را تجربه کند، که یک ارتقاء از دوربین 12 مگاپیکسلی Galaxy Z Flip 5 است. هر دو گوشی ممکن است توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 8K و 30 فریم در ثانیه با دوربین اصلی و ویدئوهای 4K و 60 فریم در ثانیه با تمام دوربین‌ها را داشته باشند.

انتظار می‌رود Galaxy Z Flip 6 با باتری 4000  میلی‌آمپرساعتی و Galaxy Z Fold 6 با باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی عرضه شوند. هر دو گوشی احتمالاً دارای چین خوردگی کمتری در صفحه نمایش داخلی خود خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر