coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

Opera قابلیت تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را به مرورگر اندروید خود اضافه کرد

Opera یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به‌طور کامل از هوش مصنوعی استفاده کرد. مرورگر نروژی اپرا اکنون به طور منظم ویژگی‌های جدیدی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند را به کاربران اپلیکیشن‌های خود ارائه می‌دهد.در جدیدترین اعلامیه اپرا، مرورگر اندروید این شرکت یک به‌روزرسانی مهم دریافت کرده که قابلیت تولید تصویر و چند ویژگی مرتبط با هوش مصنوعی دیگر را اضافه می‌کند. پس از یک دوره آزمایشی در نسخه بتا، Opera تصمیم گرفته قابلیت تولید تصویر با آریا را در آخرین نسخه مرورگر اندروید خود بگنجاند. این ویژگی جدید با مدل تولید تصویر Imagen2 از گوگل قدرت گرفته و اکنون برای همه کاربران در دسترس است.


بیشتر بخوانید:


مرورگر Opera تصاویر را بر حسب دستورات شما ایجاد می‌کند

برای استفاده از این قابلیت جدید، کاربران باید از آریا بخواهند تا هر آنچه می‌خواهند را تولید کند و هوش مصنوعی مرورگر آن را ایجاد خواهد کرد. تصاویر ایجاد شده را می‌توان بیشتر اصلاح کرد اگر با توصیف اولیه شما مطابقت نداشته باشد. علاوه بر این، این تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌توانند در کلیپ‌بورد کپی شوند، ذخیره شوند، با دوستان به اشتراک گذاشته شوند و حتی به عنوان تصویر زمینه دستگاه شما تنظیم شوند.

علاوه بر تولید تصویر، به‌روزرسانی جدید اپرا هوش مصنوعی را به فید خبری با Daily Roundups می‌آورد. به طور کلی، هوش مصنوعی برای انتخاب مجموعه‌ای از پادکست‌های خبری مورد علاقه شما استفاده می‌شود که ممکن است به شنیدن آن‌ها علاقه داشته باشید.

اپرا هوش مصنوعی را به فید خبری با Daily Roundups
Opera هوش مصنوعی را به فید خبری با Daily Roundups می‌آورد

متاسفانه، Daily Roundups در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است. در طرف روشن، این ویژگی جدید با پخش صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی همراه است که به کاربران امکان می‌دهد مقالات را در حال حرکت گوش دهند.

در نهایت، نسخه 83 یک نمای جستجوی بهبود یافته در اخبار معرفی می‌کند تا به کاربران اجازه دهد کشور مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین، 30 زبان جدید پشتیبانی می‌شوند تا محتوای محلی بیشتری را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر