coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی مشخص شد

تعیین نرخ بلیت های هواپیما طی چند وقت اخیر حواشی زیادی را ایجاد کرده است.چندروز پیش این وظیفه بر عهده شرکت‌های هواپیمایی گذاشته شد.اکنون دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی را اعلام کرد.

چند روز پیش دیوان عدالت اداری اعلام کرد که تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی گذاشته شده است.اکنون مقصود سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی را مشخص کرد.


بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت پروازهای داخلی

سامانی توضیح داد:«سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی در شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری شده و مسافران در صورت خرید بلیت با بیش از نرخ تعیین شده به انجمن گزارش دهند.»

بر اساس اعلام وی به طور میانگین قیمت بلیت پرواز‌ها بین یک میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و تمامی قیمت‌ها در سایت شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفته که بعد از قطعی شدن در  سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار می‌گیرد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی همچنین عنوان کرد:«توصیه می‌شود که مسافران حتما بلیت پرواز‌ها را از سایت شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنند و با مراجعه به سایت شرکت هواپیمائی مورد نظر از قیمت بلیت در مسیر‌های پروازی آن مطلع شوند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد:«در صورتی که  مسافری بلیت را با قیمت بالاتر از قیمت مندرج در سایت شرکت خریداری کند  تصویر بلیت را به ایمیل info@aira.ir ارسال کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر