coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی 14T در پایگاه داده NBTC و Camera FV-5 مشاهده شد؛ عرضه نزدیک است

شرکت شیائومی به‌زودی از سری جدید گوشی‌های خود با نام شیائومی 14T رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی نسخه جهانی شیائومی 14T Pro در پایگاه داده NBTC تایلند مشاهده شده که اطلاعات مهمی از مشخصات این گوشی را فاش می‌کند.بر اساس تأییدیه NBTC، شماره مدل این گوشی 2407FPN8EG و نام آن شیائومی 14T Pro است. این تأییدیه همچنین از پشتیبانی این گوشی از اتصالات GSM، WCDMA، LTE و NR خبر می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


آشنایی با مشخصات شیائومی 14T

اطلاعات بیشتری از پایگاه داده Camera FV-5 به دست آمده که نشان می‌دهند دوربین اصلی پشتی دارای دیافراگم f/1.6، قابلیت پیکسل‌بینی 12.6 مگاپیکسل و تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود.

رزولوشن 12.6 مگاپیکسلی با pixel binning به معنای وجود سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز احتمالاً دیافراگم f/2.0 خواهد داشت و تصاویر 8.1 مگاپیکسلی با pixel binning ثبت خواهد کرد. همچنین احتمال اینکه در این گوشی‌ها مشابه مدل‌های پرچمدار شیائومی، با برند Leica در بخش دوربین‌ها همکاری شود زیاد است.

در بخش سخت‌افزار، انتظار می‌رود شیائومی 14T Pro از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9300 با فرآیند ساخت 4 نانومتری استفاده کند. این سیستم‌روی‌چیپ دارای یک هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.25 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-X4 با فرکانس 2.85 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G720 Immortalis MP12 است.

 

سری 14T شیائومی احتمالا اولین گوشی‌ها پشتیبانی‌کننده از شارژ بی‌سیم خواهند بود

نکته قابل‌توجه این است که سری 14T احتمالاً اولین سری از سری T شیائومی خواهد بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین گزارشات قبلی نشان می‌دهد که نمایشگرهای سری شیائومی 14T توسط شرکت Tianma تأمین خواهند شد.

سری T شیائومی معمولاً مدل‌های استاندارد و پرو را با پردازنده متفاوت می‌کند. هر دو مدل 13T و 13T Pro دارای دوربین‌ها و ظرفیت باتری مشابه بودند و این روند در سری 14T نیز ادامه خواهد داشت.

انتظار می‌رود سری شیائومی 14T در ماه اوت یا سپتامبر رونمایی شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که این سری در هند عرضه خواهد شد یا نه، زیرا شیائومی عرضه سری‌های 12T و 13T را در این کشور نادیده گرفته بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر