coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات گوشی گلکسی A06 سامسونگ فاش شد؛ تغییرات اندک نزدیک به هیچ

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای برگزاری مهم‌ترین رویداد خود در نیمه دوم سال است، اما این پایان هیجان برای طرفداران این شرکت نیست. تا پایان سال جاری، چندین دستگاه گلکسی دیگر نیز به بازار عرضه خواهند شد و یکی از آنها گوشی گلکسی A06 است.گرچه این مدل در سطح گلکسی Z Fold 6 قرار نمی‌گیرد، اما گوشی‌های ارزان‌قیمتی مانند Galaxy A06 می‌توانند فروش بیشتری نسبت به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ داشته باشند. با این حال، احتمالاً این اتفاق برای گلکسی A06 رخ نخواهد داد، زیرا جدیدترین اطلاعات نشان می‌دهند که این گوشی تغییرات چندانی نسبت به گلکسی A05 ندارد.


بیشتر بخوانید:


گوشی گلکسی A06 به جز عدد 6 انتهایی تقریبا تفاوتی با نسل قبل ندارد

به تازگی در Geekbench (از طریق MySmartPrice) مشاهده شده که گوشی گلکسی A06 همان چیپست مدل قبلی، یعنی MediaTek Helio G85، را دارد. امتیازی که این گوشی در Geekbench کسب کرده اهمیت چندانی ندارد، به ویژه چون احتمالاً این دستگاه یک نمونه اولیه است، اما وجود همان چیپست در گلکسی A06 نشان می‌دهد که هیچ بهبود عملکردی در کار نخواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که لیست Geekbench برای این دستگاه تأیید می‌کند که این گوشی 6 گیگابایت رم خواهد داشت، که این نیز ویژگی مشترک دیگری با گلکسی A05 است.

بدیهی است که گلکسی A06 با اندروید 14 عرضه خواهد شد، در حالی که گلکسی A05 با اندروید 13 معرفی شده بود. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که تاکنون درباره جدیدترین گوشی پایین‌رده سامسونگ به دست آمده، اما بر اساس این جزئیات، به نظر می‌رسد که تفاوت‌های زیادی بین این گوشی و گلکسی A05 وجود نخواهد داشت.

اگر این فرض صحیح باشد، انتظار داریم Galaxy A06 دارای نمایشگر 6.7 اینچی HD+، دوربین دوگانه (50 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل)، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد.

سامسونگ گلکسی A05 را در سپتامبر معرفی کرد، بنابراین احتمالاً جانشین آن نیز در همان بازه زمانی رونمایی خواهد شد. در مورد قیمت هم پیش‌بینی می‌شود که گلکسی A06 حدود 100 یورو / 110 دلار قیمت داشته باشد، چرا که هیچ ارتقاء خاصی نسبت به مدل فعلی ندارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر