coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

Galaxy S25 Ultra با لبه‌های گرد‌تر و البته باریکتر از نسل قبل عرضه خواهد شد

Ice Universe اخیرا اطلاعات جدیدی درباره‌ی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S25 Ultra منتشر کرده که ادعا می‌کند، این دستگاه نسبت به نسل قبلی از ضخامت کمتری برخوردار است. طبق گفته‌های  این افشاگر S25 Ultra باریک‌تر از مدل قبلی خود یعنی S24 Ultra خواهد بود و ضخامت آن به 8.4 میلی‌متر در مقایسه با ضخامت 8.6 میلی‌متری S24 Ultra می‌رسد. شاید این تفاوت ضخامت جزئی به نظر می‌رسد، اما بعد اینکه متوجه می‌شویم این باریک شدن چیزی از قابلیت‌های دوربین کم نکرده، جالب می‌شود.

هرچند اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما شایعه‌ها می‌گویند که S25 Ultra با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، به همراه لنزهای اولترا واید 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 3 برابری 50 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 5 برابری 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


Galaxy S25 Ultra سامسونگ در کف دست شما فرورفتگی ایجاد نمی‌کند

در پستی جداگانه در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، این افشاگر جزئیات دیگری از طراحی S25 Ultra را فاش کرد. طبق گفته Ice Universe، اس 25 اولترا دیگر به دستان شما آسیب نخواهد رساند و “کاملاً گرد” خواهد بود! این بدان معناست که S25 Ultra از گوشه‌های تیز که در S24 Ultra معرفی شده بود فاصله گرفته و طراحی منحنی مشابه S23 Ultra و S22 Ultra را به کار خواهد گرفت. این افشاگر به این تغییر اطمینان کامل داشته و احتمال وقوع آن را “100 درصد” دانسته است.

در حالی که این اطلاعات قابل اطمینان به نظر می‌رسند، شایعه دیگری در اوایل این هفته مطرح شده که سامسونگ ممکن است برای اولین بار تراشه‌های مدیاتک را در سری S25 معرفی کند. این کار باعث می‌شود تعداد تراشه‌های استفاده شده در پرچمدار سری S سامسونگ به سه عدد برسد که شامل تراشه‌های کوالکام، اگزینوس خود سامسونگ و مدیاتک خواهد بود.

گلکسی اس 25 اولترا لبه‌های گردتری دارد
گلکسی اس 25 اولترا لبه‌های گردتری دارد

با این حال، منبعی که این خبر را گزارش کرده، هشدار داده که احتمال استفاده از تراشه‌های مدیاتک همچنان یک شایعه است و باید با احتیاط به آن نگاه کرد.

سامسونگ زمان زیادی تا عرضه سری Galaxy S25 دارد. در حال حاضر، تمرکز این شرکت بر روی Galaxy Z Fold 6، Z Flip 6 و پوشیدنی‌هایی همچون Galaxy Ring، سری Buds 3 و ساعت‌های جدید Galaxy است که همگی در رویداد Unpacked در تاریخ 10 ژوئیه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر