coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نوکیا خود را برای معرفی گوشی UG Phone U25 5G و ساعت هوشمند UG Kids Watch 1 آماده می‌کند

نوکیا به توسعه محصولات مشترک با شرکت مخابراتی چینی تلماچ ادامه می‌دهد. طبق برخی گزارش‌ها، دو محصول جدید این همکاری، یعنی گوشی UG Phone U25 5G و ساعت هوشمند UG Kids Watch 1 در پایگاه داده IMEI مشاهده شده‌اند. انتظار نمی‌رود این دستگاه‌ها ویژگی‌های بسیار چشمگیری داشته باشند. گوشی UG Phone U25 5G مشابه با مدل قبلی یعنی UG Phone U23 5G به عنوان یک محصول مقرون‌به‌صرفه معرفی خواهد شد. در واقع، UG Phone U23 5G نسخه‌ای تغییر نام‌یافته از ZTE Blade A73 5G است. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود UG Phone U25 5G نیز نسخه‌ای تغییر نام‌یافته از ZTE Blade A75 5G باشد.


بیشتر بخوانید:


گوشی UG Phone U25 5G

بر اساس اطلاعات موجود، ویژگی‌های احتمالی این گوشی شامل صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. این دستگاه از چیپست Unisoc T760 بهره می‌برد و دارای باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی UG Phone U25 5G
مشخصات گوشی UG Phone U25 5G

ویژگی‌های دوربین این گوشی نیز قابل توجه است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با یک دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. دوربین جلویی نیز 5 مگاپیکسل است. علاوه بر این، دستگاه از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال سریع و بدون وقفه به اینترنت را فراهم می‌کند. در نهایت، این گوشی با سیستم‌عامل MyOS 13 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند UG Kids Watch 1

محصول دیگر نوکیا که مشاهده شده، ساعت هوشمند UG Kids Watch 1 است. این ساعت هوشمند به طور خاص برای کودکان طراحی شده و ویژگی‌های مختلفی را برای والدین به منظور پیگیری فعالیت‌های فرزندانشان ارائه می‌دهد.

اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند در دسترس نیست، اما این ساعت نیز از پشتیبانی سیم‌کارت برخوردار خواهد بود. به این ترتیب، کودکان می‌توانند به طور مستقیم با والدین خود در تماس باشند یا در مواقع اضطراری قابل دسترسی باشند. همچنین، تخمین زده می‌شود که این ساعت دارای ویژگی‌های نوآورانه‌ای برای ایمنی کودکان و راحتی والدین باشد.

ساعت هوشمند UG Kids Watch 1
ساعت هوشمند UG Kids Watch 1

نوکیا قصد دارد تا در بازار گوشی‌های هوشمند پایین‌رده موقعیت قوی‌تری کسب کند. گوشی UG Phone U25 5G و ساعت هوشمند UG Kids Watch 1 با ویژگی‌های خود و طراحی کاربرپسند، نیازهای متنوعی را برای بزرگسالان و کودکان فراهم می‌کنند. این حرکت نوکیا به عنوان گامی مهم برای افزایش آگاهی از برند و دستیابی به کاربران بیشتر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر