coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش خودرو برقی لونا GRE تیر 1403 اعلام شد [+جدول]

خودروی برقی لونا GRE، که به تازگی توسط ایران‌خودرو وارد بازار شده، در ابتدا برای استفاده به عنوان تاکسی برقی در نظر گرفته شده بود. با این حال، این خودرو همانند سایر خودروهای برقی وارداتی، به متقاضیان عادی نیز عرضه می‌شود. اکنون ایران‌خودرو شرایط فروش خودرو برقی لونا GRE تیر 1403 را برای علاقه‌مندان اعلام کرده است.بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط ایران‌خودرو، قیمت لونا GRE حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. با این قیمت، این خودروی برقی رقیبی برای خودروهایی مانند آریزو 6 پرو و کی‌ام‌سی J7 خواهد بود.

همچنین در مقایسه با خودروهای دیگر در بازه قیمتی مشابه مانند هایما S7 توربوشارژ، زوتی DL5، ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک، جک S3 و فردا SX5 نیز قرار می‌گیرد. با توجه به این رقابت فشرده، پیش‌بینی می‌شود که لونا GRE به سختی بتواند به عنوان یک خودروی پرفروش در بازار جای خود را باز کند.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش خودرو برقی لونا GRE تیر 1403

این سدان الکتریکی از یک موتور برقی که روی محور جلو نصب شده، نیرو می‌گیرد. این موتور توانایی تولید 147 اسب‌بخار قدرت و 225 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. باتری‌های لونا GRE دارای ظرفیت 47 کیلووات‌ساعت هستند و براساس چرخه چینی CLTC، این خودرو با یک‌بار شارژ می‌تواند تا 400 کیلومتر مسافت را طی کند. زمان لازم برای شارژ کامل باتری‌ها با استفاده از برق تک‌فاز شهری حدود 10 ساعت است.

شرایط فروش خودرو برقی لونا GRE تیر 1403
شرایط فروش خودرو برقی لونا GRE تیر 1403

از آنجایی که لونا GRE ابتدا به عنوان تاکسی برقی وارد کشور شد، تجهیزات و امکانات آن نیز بر این اساس طراحی شده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین پارک عقب، سنسور پایش فشار باد تایرها، کنترل حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا و سنسور نور اشاره کرد. با این حال، برخی امکانات مانند دکمه‌های کنترلی روی فرمان و نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای از این خودرو حذف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر