coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

کوالکام به دنبال راه‌حلی برای آسان‌تر کردن به‌روزرسانی‌های اندروید است

به‌روزرسانی‌های اندروید بسیار مهم هستند و خوشبختانه در سال‌های اخیر وضعیت آن‌ها بهبود یافته است. گوگل ابتدا پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌تری را ارائه داد و این موضوع باعث شد برندهای دیگر مانند سامسونگ نیز تعداد به‌روزرسانی‌های اندروید و امنیتی خود را افزایش دهند. اکنون، کوالکام در حال انجام کاری است که به برندها کمک می‌کند این به‌روزرسانی‌ها را به راحتی ارائه دهند.

کریس پاتریک، معاون ارشد و مدیرعامل بخش گوشی‌های هوشمند کوالکام، گفت که کوالکام با همکاری گوگل و تولیدکنندگان اندروید در حال تغییر نحوه انجام به‌روزرسانی‌هاست. آن‌ها در حال بهبود ساختار کد هستند تا به‌روزرسانی‌ها روان‌تر و آسان‌تر انجام شوند.


بیشتر بخوانید:


کوالکام در حال تسهیل به‌روزرسانی‌های اندروید برای دستگاه‌های OEM است

این تغییرات باید به برندها کمک کنند تا دستگاه‌های خود را به راحتی با آخرین نرم‌افزارها به‌روز نگه دارند. کوالکام قصد دارد تا اواخر امسال خبری در این باره اعلام کند که فرآیند به‌روزرسانی را حتی بهتر خواهد کرد.

کریس پاتریک دقیقاً نگفت که این اعلام کجا و چه زمانی انجام خواهد شد، اما ممکن است در رویداد Snapdragon Summit 2024 در ماه اکتبر باشد. احتمالاً در این رویداد چیپست Snapdragon 8 Gen 4 نیز معرفی خواهد شد که در گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی مانند سری Galaxy S25 استفاده خواهد شد.

کوالکام به دنبال راه‌حلی برای آسان‌تر کردن به‌روزرسانی‌های اندروید است
کوالکوم بروزرسانی‌های اندروید را متحول می‌کند

در گذشته، برندهایی مانند سامسونگ تنها چند به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را برای گوشی‌های رده‌بالای خود ارائه می‌دادند و تعداد به‌روزرسانی‌ها برای دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده کمتر بود. برخی از گوشی‌ها هیچ به‌روزرسانی اصلی دریافت نمی‌کردند. اما سامسونگ شروع به بهبود این روند کرد و سه به‌روزرسانی اصلی ارائه داد. سپس اعلام کرد که دستگاه‌های رده‌بالا و برخی دستگاه‌های میان‌رده چهار به‌روزرسانی اصلی و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

سال گذشته، گوگل اعلام کرد که دستگاه‌های Pixel به مدت هفت سال به‌روزرسانی‌های سیستم عامل و امنیتی دریافت خواهند کرد. این یک خبر بزرگ بود زیرا حتی اپل نیز این میزان پشتیبانی را برای آیفون‌ها و آیپدها تضمین نمی‌کند. چند ماه بعد، سامسونگ اعلام کرد که گوشی‌ها و تبلت‌های رده‌بالای خود را از سری Galaxy S24 به بعد با هفت به‌روزرسانی اصلی پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر