coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اوپو رینو 12F به تراشه دایمنسیتی 6300 و هوش مصنوعی اوپو مجهز است [+ویدئو]

تصور همه بر این بود که سری اوپو رینو از دو گوشی هوشمند Reno12 و Reno12 Pro تشکیل شده‌اند اما معرفی جدید اوپو معادلات را بهم ریخت. آنطور که مشخص است اوپو رینو 12F به عنوان عضو جدید امروز به این مجموعه اضافه شده است.بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اوپو رینو 12F به تراشه Dimensity 6300 مجهز شده و دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت microSD ارتقا می‌یابد. این گوشی هوشمند، سیستم عامل ColorOS 14.0.1 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می‌کند. اما نکته جالب این است که دستگاه جدید به هوش مصنوعی Oppo مجهز است که شامل خلاصه ضبط هوش مصنوعی، خلاصه AI برای متن، AI Writer و AI Speak می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو رینو 12F

عضو جدید مجموعه اوپو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتز FHD+ OLED با محافظ شیشه AGC DT-Star2 که یک حسگر اثر انگشت هم زیر آن قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی هوشمند حتی هنگام خیس شدن هم عملکرد خود را از دست نمی‌دهد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در یک برش کوچک که در بالای صفحه ایجاد شده قرار دارد.

در قاب پشتی اوپو رینو 12F یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ قرار گرفته که طراحی Oppo Find N3 تداعی می‌کند. این ماژول یک حلقه نورپردازی دایره‌ای Halo Light بنام Cosmos Ring در اطراف خود دارد که از ساعت‌های لوکس الهام گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های برجسته اوپو Reno 12F می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ 45 واتی، USB-C، IR Blaster و امتیاز IP64 اشاره کرد.

دو رنگ سبز و نارنجی برای این دستگاه انتخاب شده. اوپو رنگ دوم خود را با الهام از Peach Fuzz که رنگ 2024 پنتون است، ارائه داده. این گوشی هوشمند در وب‌سایت تایلندی Oppo فهرست شده اما این برند هنوز قیمت و جزئیات عرضه آن را اعلام نکرده.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید اوپو یعنی اوپو رینو 12F چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر