coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی گلکسی اس 24 مشکل ویرایش تصویر را در برنامه گالری برطرف می‌کند

برخی از کاربران گلکسی اس 24 هنگامی که تصاویر خود را با استفاده از نرم‌افزار Smart Switch به گوشی‌های خود منتقل می‌کردند، با مشکلاتی مواجه می‌شدند. اکنون غول فناوری کره‌ای به‌روزرسانی گلکسی اس 24 را ارائه داده تا مشکلات بوجود آمده را برطرف کند.پیش‌تر مشخص شد گلکسی اس 24 در ذخیره ویرایش‌های انجام شده روی تصاویر منتقل شده از طریق سوئیچ هوشمند مشکل دارد. درواقع مسئله‌ی مورد بحث با ویرایشگر عکس تعبیه شده در برنامه گالری مشکل دارد. کاربران هنگام ویرایش تصاویر منتقل شده به تلفن خود از طریق Smart Switch (برنامه رسمی سامسونگ برای پشتیبان‌گیری و انتقال فایل‌ها، رسانه‌ها و تنظیمات بین دستگاه‌ها)، متوجه شدند که تغییرات به‌درستی ذخیره نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید:


به‌روز رسانی گلکسی اس 24

این مشکل فقط در تصاویر منتقل شده از طریق Smart Switch دیده شده اما با توجه به اینکه گلکسی S24 بین کاربران بسیار محبوب است و فروش خوبی هم داشته، بنابراین سامسونگ دست به کار شده و با ارائه به‌روزرسانی گلکسی اس 24 در صدد رفع این مشکل برآمده است.

مدیر انجمن کره‌ای سامسونگ اعلام کرد که سامسونگ تمام راه حل‌های موجود را در این نرم‌افزار گنجانده است. البته هنوز صحبتی از زمان عرضه به میان نیامده اما انتظار می‌رود به‌روزرسانی گلکسی اس 24 تا ماه ژوئیه عرضه شود. چرا که در این تاریخ یک به روز رسانی One UI 6.1.1 نیز برای مجموعه گلکسی اس 24 در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل Galaxy S24 One UI 6.1.1 چند هفته‌ای می‌شود که در حال توسعه است. باتوجه به اینکه به‌روزرسانی جدید قابلیت‌های هوش مصنوعی را با خود به همراه دارد بنابراین ممکن است عرضه آن کمی بیش از حد معمول زمان ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره به‌روزرسانی گلکسی اس 24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر