coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی MIX 5 احتمالا به دوربین زیر صفحه‌نمایش و طراحی سرامیکی یکپارچه مجهز باشد

اوایل امسال، گوشی شیائومی MIX 5 در دیتابیس IMEI دیده شد و به صورت رسمی تایید شد که این دستگاه در سال 2024 معرفی نخواهد شد. با این حال، شایعات مربوط به این گوشی همچنان ادامه دارد. به گزارش Digital Chat Station، شیائومی MIX 5 با دوربین زیر صفحه‌نمایش و طراحی سرامیکی یکپارچه عرضه خواهد شد. البته از قبل شایعه‌هایی درباره‌ی این موضوع منتشر شده بود و آنچنان هم بیخبر نبودیم.


بیشتر بخوانید:


معرفی شیائومی MIX 5

یک نمونه اولیه که احتمال می‌رود شیائومی MIX 5 باشد در Geekbench 6 مشاهده شده است. این نمونه اولیه با کد “Suiren” و تراشه Snapdragon 8 Gen 3 قابل شناسایی است. انتظار می‌رود دستگاه پرچمدار سری MIX که در سال 2025 معرفی می‌شود، تراشه پرچمدار سال گذشته را همراه نداشته باشد.

احتمالاً اولین نمونه‌های اولیه با Snapdragon 8 Gen 3 آزمایش شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی MIX 5 از تراشه Snapdragon 8 Gen 4 استفاده کند. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده و در هیچ خط کدی مشاهده نشده است.

معرفی شیائومی MIX 5
معرفی شیائومی MIX 5 با کد Suiren شناخته می‌شود؛قهرمانی از قلب آتش

احتمال معرفی یا عدم معرفی شیائومی MIX 5

هیچ قطعیتی در مورد معرفی شیائومی MIX 5 وجود ندارد. اگر شیائومی با مشکلاتی در دستگاه مواجه شود، ممکن است از معرفی آن صرف نظر کند. این گوشی در حال حاضر در مرحله نمونه اولیه قرار دارد و ما گمان می‌کنیم که ممکن است در سال 2025 معرفی شود. وقتی کد “Suiren” را بررسی می‌کنیم، به اساطیر چینی می‌رسیم. Suiren به عنوان یک قهرمان فرهنگی شناخته می‌شود که آتش را برای بقا به مردم معرفی کرد. گوشی قبلی شیائومی MIX 4 با کد “odin” شناخته می‌شد.

طراحی سرامیکی در شیائومی MIX 5

Digital Chat Station اعلام کرده احتمال اینکه این دستگاه با با بدنه سرامیکی، مشابه سری‌های قبلی MIX، عرضه شود زیاد است. این مسئله به نوعی یک سنت محسوب می‌شود که با سری میکس شروع شد و انتظار می‌رود با شیائومی میکس 5 ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر