coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل مسیج به هوش مصنوعی Gemini مجهز شد

پس از جیمیل این‌بار نوبت به گوگل مسیج رسیده تا با هوش مصنوعی جمینی ادغام شود. هفته گذاشته گوگل اعلام کرد که هوش مصنوعی‌اش را به جیمیل می‌آورد.این شرکت اکنون اعلام کرد که در به روزرسانی جدیدش جمینی به گوگل مسیج هم افزوده می‌شود. البته توجه داشته باشید که ترکیب جدید گوگل هم مانند هر بروزرسانی دیگری فعلا به صورت گسترده عرضه نشده پس بهتر است کمی صبور باشید.


بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی جمینی به گوگل مسیج راه پیدا می‌کند

جمینی AI در واقع همان سرویس دقیق اپلیکیشن مستقل اندروید است اما با ادغام آن در اپلیکیشن گوگل Messages ، دسترسی به آن آسان‌تر شده و شما می‌توانید بدون نیاز به بستن برنامه پیام‌ها، در حین تایپ سوال بپرسید و یا دستور بدهید.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند یک دکمه اکشن شناور جدید در بالای دکمه «شروع چت» در گوشه سمت راست پایین ظاهر شده تا دسترسی سریع و آسان به سرویس هوش مصنوعی را برای شما فراهم کند.

بهر حال باید بدانید که هوش مصنوعی مکالمات شخصی شما را نمی‌خواند و چت شما با چت بات مذکور رمزگذاری نشده بنابراین بهتر است مراقب اطلاعاتی که در اختیار جمینی قرار می‌دهید، باشید. سابقه چت شما با Gemini به طور پیش فرض تا 18 ماه ذخیره می‌شود که شما می‌توانید آن را به 36 ماه ارتقا و یا به 3 ماه کاهش دهید. هوش مصنوعی Gemini نیز موقعیت شما را ردیابی نمی‌کند. فقط مکان عمومی شما را بر اساس IP یا آدرس خانه شما می‌داند تا بتواند اطلاعات مرتبط را تولید کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر