coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال خرس از شبکه تماشا [+ خلاصه داستان]

سریال خرس به کارگردانی کریستوفر استورر از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال خرس با ما همراه شوید.

سریال امریکایی خرس (The Bear) در ژانر کمدی و درام توسط کریستوفر استورر ساخته شده‌ است. این مجموعه نخستین بار در سال ۲۰۲۲ از شبکه هولو پخش شد و برای کارگردانی و نقش‌آفرینی بازیگرانش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

گفتنی است سریال خرس امتیاز 8.6 از 10 را از کاربران سایت IMDB دریافت کرده است و جزو ۲۵۰ سریال برتر از نگاه کاربران این سایت معتبر به شمار می‌آید.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های امریکایی هستید، می‌توانید سریال خرس را از شنبه (1403/4/9) هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال خرس ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال خرس از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال خرس هر شب ساعت 22:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 10:30 و  16:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال خرس از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال خرس

سریال The Bear در ژوئیه ۲۰۲۲، برای فصل دوم تمدید شد. در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ فصل دوم آن که :شامل ۱۰ قسمت بود پخش شد. این سریال در جشنواره جوایز امی در سال ۲۰۲۴ برنده جایزه بهترین سریال شد.

جوآنا کالو که با همراهی کریستوفر استورر فیلمنامه سریال خرس را نوشته است، می‌گوید: «چیزی که واقعا ما را هیجان‌زده می‌کرد این بود که شخصیت‌های ما به‌خصوص کارمی در طول فصل تا حد امکان زیاد صحبت نمی‌کنند.

فکر می‌کنم جرمی آن‌قدر بازیگر شگفت‌انگیزی است که احساس ‌کردیم می‌تواند این داستان را تعریف کند، اما در عین حال همه‌چیز را نگوید؛ چون آدم‌ها معمولاً این‌طوری ارتباط برقرار نمی‌کنند؛ مخصوصاً کسانی که سعی می‌کنند رئیس باشند. کارمی از آشپزی و اخلاق کاری دیوانه‌وار خود برای پنهان کردن همه‌چیزهایی که با آن‌ها کلنجار می‌رود استفاده می‌کند تا بیشتر آن‌ها را به پایین هل بدهد.»

بازیگران سریال خرس

  • جرمی آلن وایت در نقش کارمن «کارمی» برزاتو
  • ایبون ماس-باچراخ در نقش ریچارد «ریچی» جریموویچ
  • آیو ادبیری در نقش سیدنی آدامو
  • لیونل بویس در نقش مارکوس
  • لیزا کولون-زایاس در نقش تینا
  • ابی الیوت در نقش ناتالی «شکر» برزاتو
  • ادوین لی گیبسون در نقش ابراهیم
  • متی متیسون در نقش نیل فک
  • خوزه سروانتس در نقش فرشته
  • الیور پلات در نقش سیسرو
  • کوری هندریکس در نقش گری
  • ریچارد استراس در نقش مانی
  • کریس ویتاسکه در نقش پیت
  • جان برنتال در نقش مایکل «مایکی» برزاتو
  • جوئل مک هیل در نقش سرآشپز اجرایی
  • مولی رینگوالد در نقش مدیر جلسه الانون

خلاصه داستان سریال خرس

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال خرس از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و کمدی می‌رویم که درباره‌ی یک سرآشپز جوان موفق به‌نام کارمی است که پس از فوت برادرش مایک مسئولیت فست فود او را به عهده می‌گیرد.

زمان پخش سریال خرس
زمان پخش تکرار سریال خرس از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال خرس آمده است: کارمن برزاتو یک سرآشپز جوان است که در بهترین و شیک‌ترین رستوران‌های دنیا آموزش دیده و کار کرده است، اما پس از وقوع اتفاقی به زادگاهش شیکاگو بازمی‌گردد تا آشپزخانه‌ی به هم ریخته‌ی ساندویچ فروشی برادر متوفی خود را مدیریت کند. او در عین حال با مشکلات روحی و عاطفی بعد از خودکشی برادرش دست و پنجه نرم می‌کند.»

جرمی آلن وایت که نقش کارمی را ایفا کرده است، می‌گوید: «استورر می‌خواست سریالی بسازد که به آنچه در آشپزخانه خانه‌اش اتفاق می‌افتد وفادار باشد، به دنیای آشپزی وفادار باشد و می‌دانست برای این کار همه باید تمرین کنند. برای سرآشپزها، آشپزها، کسانی که در آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها کار می‌کنند فوق‌العاده مهم است که همه‌چیز درست باشد.»

گویندگان سریال خرس

سریال خرس (The Bear) با گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی و صدابردار آن علی شریفی است.

آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ‌محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، مریم رادپور، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، لادن سلطان‌پناه، ابوالفضل شاه‌بهرامی، داود شعبانی‌نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علی‌محمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه‌ای، نسرین کوچک‌خانی، علی منصوری‌راد، علی همت مومیوند، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشگان سریال کمدی و درام خرس هستند.

سریال خرس در جشنوار‌های گوناگون افتخارات بسیاری به دست آورد که از میان آن‌ها می‌توان به دریافت ده جایزه امی ساعات پربیننده، چهار جایزه گلدن گلوب و نامزدی دریافت یک جایزه گاتهام اشاره کرد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال خرس نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال جرمی آلن وایت، ابن ماس بچراک، کریس ویتاسک، ابی الیوت، ایو ادبیری، لیزا کولون زایاس، لیونل بویس و گرم اوترو لیومور نقش‌آفرینی کردند.

سریال خرس چند قسمت است؟

این مجموعه در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی کریستوفر استورر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال خرس چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های امریکایی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر