coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اطلاعات برخی برنامه‌ها در شیائومی MIX Flip و ردمی K70 Ultra قبل از رونمایی رسمی فاش شد

قبل از معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند شیائومی MIX Flip و ردمی K70 Ultra، برخی از برنامه‌های سیستمی این دو گوشی لو رفت. این اطلاعات بیانگر آن است که عرضه نزدیک است و احتمالا شیائومی هفته اول ژوئیه محصولات جدید را معرفی خواهد کرد.در این مقاله، نگاهی دقیق به برنامه‌های سیستمی فاش شده از شیائومی میکس فلیپ و ردمی K70 اولترا می‌پردازیم. آنطور که در اخبار لو رفته عنوان شده برنامه ساعت Xiaomi برای گوشی MIX Flip و برنامه ترجمه‌ی هوش مصنوعی Xiaomi برای گوشی Redmi K70 Ultra لو رفته‌اند.

به این معنی که جزئیات و کد‌های آنها قبل از معرفی رسمی به اطلاع عموم رسیده‌ است. این تأیید می‌کند که این برنامه‌ها واقعاً به این دو گوشی خاص تعلق دارند و برای آن‌ها طراحی شده‌اند.


بیشتر بخوانید:


نگاهی نزدیک به برنامه‌های ساعت و ترجمه‌ی هوش مصنوعی شیائومی MIX Flip و ردمی K70 Ultra

در برنامه ساعت Xiaomi، یک دستگاه با نام کد “ruyi” اضافه شده که بنظر می‌رسد به گوشی MIX Flip تعلق داشته باشد. این اطلاعات نشان می‌دهند که برنامه ساعت برای این گوشی خاص بهینه‌سازی شده است.

با مقایسه نسخه‌های مختلف این برنامه، مشخص شد که نسخه 15.30.0 از برنامه ساعت ویژه برای MIX Flip استفاده می‌شود. این نشان می‌دهد که برای این گوشی خاص، تغییرات و بهبودهای زیادی در برنامه ساعت اعمال شده تا از بهترین عملکرد ممکن برخوردار باشد.

در طرف دیکر برنامه ترجمه‌ی هوش مصنوعی Xiaomi برای گوشی Redmi K70 Ultra لو رفته. این برنامه برای ترجمه‌ی زیرنویس‌ها به صورت فوری استفاده می‌شود و ویژگی‌های خاصی برای دستگاه‌های پرچمدار دارد.

همچنین کد “rothko” برای Redmi K70 Ultra، “ruyi” برای MIX Flip و “goku” برای MIX FOLD 4 به نوعی نشان‌دهنده‌ی نام‌ تجاری این محصولات پیش از رونمایی رسمی است. این موضوع نیز بر قریب‌الوقوع بودن زمان عرضه آنها دلالت دارد.

نگاهی نزدیک به برنامه‌های ساعت و ترجمه‌ی هوش مصنوعی Xiaomi برای MIX Flip و Redmi K70 Ultra

ویژگی‌های این دستگاه‌ها پیش از نیز مشخص شده بود و طبق آنها می‌دانیم که ردمی K70 اولترا از پردازنده دایمنسیتی 9300 استفاده می‌کند در حالی که میکس فلیپ و فولد 4 از اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر