coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جدید گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ ابعاد تازه‌ای را به نمایش گذاشتند

پیش از رویداد رونمایی در تاریخ 19 تیر، تصاویر جدیدی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ ، یعنی گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6، منتشر شده که جزئیات بیشتری از این دستگاه‌ها را نشان می‌دهند.این تصاویر که توسط ایوان بلاس در توییتر و خبرنامه ساب‌استک به اشتراک گذاشته شده، نمایی دقیق از این گوشی‌ها ارائه می‌دهد. برای گلکسی Z Fold 6، نمایشگرهای داخلی و خارجی با نسبت ابعاد وسیع‌تر و طراحی مربعی‌تر به چشم می‌خورند. همچنین، حاشیه‌های نمایشگر خارجی کوچک‌تر و لولاها باریک‌تر شده‌ و در دو رنگ نقره‌ای و آبی تیره دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


نمایی جدید از گوشی‌های تاشوی سامسونگ ؛ گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6

از سوی دیگر، تصاویر گلکسی Z Flip 6 این گوشی تاشو را در رنگ‌های آبی روشن و نقره‌ای با هاله‌ای مشابه خاکستری تیتانیومی گلکسی S24 اولترا نشان می‌دهند که تأیید می‌کند شایعات درباره استفاده از تیتانیوم درست بوده است.

گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 انتظار می‌رود که با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 و بهبودهای متعدد دیگر ارائه شوند. Z Flip 6 باتری بهتری خواهد داشت و Z Fold 6 طراحی باریک‌تر و نسبت ابعاد بهتری خواهد داشت. با این حال، هر دو مدل احتمالاً با افزایش قیمت 100 دلاری در آمریکا عرضه می‌شوند.

هم‌اکنون امکان رزرو گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 در وب‌سایت سامسونگ با اعتبار 50 دلاری برای رزرو و تخفیف‌هایی تا 1500 دلار فراهم است. نکته اینکه این رزروها رایگان بوده و هیچ الزامی برای خرید دستگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر