coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش اقساطی FMC 511 فردا موتورز با تسهیلات بلندمدت

شرایط فروش اقساطی FMC 511 توسط شرکت فردا موتورز اعلام شد. در این طرح، مدت بازپرداخت اقساط بلندمدت و متغیر است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

شرکت فردا موتورز در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، شرایط فروش اقساطی FMC 511 را اعلام کرد. این خودرو با نام فردا 511 نیز شناخته می‌شود و در خانواده محصولات این شرکت، سدانی جمع و جور و خوش قیمت به حساب می‌آید. از جمله مشخصات بارزی که محصولات فردا موتورز را با دیگر خودروسازان متمایز می‌کند، می‌توان به موتور ساخت میتسوبیشی اشاره کرد که در اصل برگ برنده این خودروها در مقابل رقبا است.

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور تیر 1403

شرایط فروش اقساطی FMC 511 اعلام شد

متقاضیانی که قصد خرید سدان FMC 511 را دارند، می‌توانند از دو طریق اقدام کنند. یکی مراجعه به دفاتر مرکزی فردا موتورز و دوم دیگر عاملیت‌های فروش در سراسر کشور است.

مدت بازپرداخت تسهیلات FMC 511 همانگونه که گفتیم بلندمدت است و از 12 ماه آغاز شده و 18 و 24 ماه نیز برای آن در نظر گرفته شده است. درخصوص جزئیات شرایط فروش این خودرو اطلاعاتی در دست نیست و فردا موتوز در وب‌سایت خود اشاره کرده است که از دو روش ذکر شده می‌توانید اقدام به خرید خودرو کنید.

شرایط فروش اقساطی FMC 511 اعلام شد

ضمناً بخش خرید خودرو در سایت فروش محصولات فرداموتورز نیز فعلاً اختلالاتی دارد که مشخص نیست چه موقع رفع خواهد شد. به هرحال در حال حاضر ما مراجعه حضوری به دفاتر و عاملیت‌های فروش فردا موتورز را برای خرید این خودرو و دیگر محصولات فردا موتورز پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط و مدت بازپرداخت اقساط در این طرح فروش چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر