coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

صدور مجوز پلاک ری را ؛ عرضه کراس اوور ایران خودرو نزدیک است

سازمان استاندارد به تازگی مجوز پلاک ری را (کراس‌اوور ملی) را صادر تا نوید عرضه این خودرو را در آینده‌ای بسیار نزدیک بدهد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

حدود 5 روز پیش بود که زمان اعلام ثبت‌نام زی‌را را به صورت تقریبی اعلام و گفتیم که 11 دستگاه از کراس‌اوور ایرانی هم‌اکنون در اختیار مسئولین دولتی ازجمله وزیر صمت، کاندیدهای ریاست جمهوری و غیره قرار دارد.

فکرش را هم نمی‌کردیم که ری‌را در این مدت زمان کوتاه بتواند مجوز شماره‌گذاری را دریافت کند. اما این خبر حقیقت دارد، مجوز پلاک ری را از سمت سازمان ملی استاندارد صادر و احتمالاً به زودی عرضه آن نیز آغاز می‌شود.

گفتنی‌ست که ری‌را همگی استانداردهای لازم برای ورود به بازار را داراست؛ استانداردهایی که از سمت سازمان استاندارد تعیین شده و قطعاً این خودرو یکی از بهترین‌های ساخت ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 10 تیر 1403

مجوز پلاک ری را صادر شد

مهدی رادمنش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خوردو با اشاره به نزدیک بودن به عرضه ری‌را گفت:

«با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های طراحی و توسعه محصول، ری‌را به عنوان اولین کراس‌اوور ملی، با تاییدیه سازمان استاندارد آماده شماره‌گذاری شد.»

وی عنوان کرد که با تأکیدات مدیرعامل ایران خودرو، بهترین شرایط کیفی برای عرضه ری‌را فرهم است. رادمنش افزود: «با اجری مراحل کیفی‌سازی، به‌زودی ری‌را را به صورت انبوه در خط تولیدت خواهیم داشت.»

مجوز پلاک ری را صادر شد

مهدی رادمنش ایمنی بالا به دلیل استفاده از پلتفرم به‌روز و تولید با کیفیت در خطوط پیشرفته بدنه‌سازی اختصاصی را از ویژگی‌های مهم ری‌را برشمرد و تصریح کرد:

«طراحی ری‌را منطبق با استانداردهای ۸۵گانه است و خودرو با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی عرضه خواهد شد. همچنین ری‌را قابلیت ارتقا به استانداردهای بین‌المللی آینده را نیز داراست و بر اساس آخرین آزمون‌های تصادف از روبه‌رو، جانبی و عقب که در مرکز تست اروپایی انجام شده، این خودرو ایمن‌ترین محصول ساخت داخل به حساب می‌آید.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ری‌را چیست؟ آیا این خودرو می‌تواند فروش مناسبی را تجربه کند یا یک شکست برای ایران خودرو خواهد بود؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر