coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

 ویوو مجموعه میان‌رده‌های خود را با گوشی‌های اقتصادی Y18t و Y18i کامل‌تر می‌کند

شرکت چینی ویوو سعی می‌کند با تولید گوشی‌های اقتصادی بازار میان‌رده‌ها را از آن خود کند. اینبار این‌ شرکت قصد دارد با معرفی گوشی‌های جدید Vivo Y18t و Vivo Y18i جمع خانواده‌اش را گسترش دهد. وب‌سایت Gizmochina این دو مدل را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده است. این اقدام ویوو نشان از تلاش این شرکت برای تقویت حضور در بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه دارد.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های گوشی‌های اقتصادی Vivo Y18t و Vivo Y18i

ویوو در نظر دارد با معرفی مدل‌های Y18t و Y18i، رقابت در بازار گوشی‌های اقتصادی را افزایش دهد. مدل Vivo Y18t با شماره مدل “V2408” و Vivo Y18i با شماره مدل “V2414” عرضه خواهند شد. هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از این دو دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبودهایی داشته باشند.

مدل پیشین Vivo Y18 دارای صفحه‌نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، تراشه MediaTek Helio G85، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بود. انتظار می‌رود Vivo Y18t و Y18iبا ویژگی‌های پیشرفته‌تری وارد بازار شوند.

ویژگی‌های گوشی‌های اقتصادی Vivo Y18t و Vivo Y18i
گوشی‌های اقتصادی Vivo Y18t و Vivo Y18i

تاریخ عرضه و قیمت

هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت این گوشی‌های جدید ویوو اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه‌ها با قیمت‌های مناسبی عرضه شوند و به همین دلیل طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر