coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پرفروش‌ترین گوشی های هفته 26 میلادی؛ گلگسی A55 همچنان در صدر

میان‌رده سامسونگ، گلکسی A55 برای سومین هفته متوالی صدرنشین لیست پرفروش‌ترین گوشی های هفته شد. البته رتبه دوم را نیز یکی دیگر از محصولات سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 اولترا از آن خود کرده است.جایگاه سوم لیست پرفروش‌ترین گوشی های هفته به ردمی نوت 13 پرو رسیده. این گوشی هوشمند توانسته جایگاه خود را همچنان حفظ کند. گلکسی A15 نیز مجددا به رتبه چهارم بازگشت، در حالی که OnePlus Ace 3 Pro جدیداً معرفی شده رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.


بیشتر بخوانید:


پرفروش‌ترین گوشی های هفته 26

اما رتبه پنجم را یک گوشی تازه وارد یعنی وان پلاس Ace 3 Pro به نام خود کرده است. این گوشی توانسته در اولین هفته‌های حضورش به لیست پرفروش‌ترین گوشی های هفته راه یابد. پس از آن نیز ردمی نوت 13 و آیفون 15 پرومکس اپل همچنان جایگاه ششم و هفتم خود را حفظ کرده‌اند.

محصولات شیائومی در این لیست زیاد به چشم می‌خورند، بنابراین رتبه هشتم هم در اختیار ردمی Redmi 13C قرار گرفته. پس از آن نیز گلکسی A35 در رتبه نهم و ریلمی جی تی 6 در رتبه دهم قرار گرفته اند. در واقع جایگاه دهم که هفته پیش به اینفینیکس GT 20 تعلق گرفته بود این هفته جایگاه گوشی جدید ریلمی شده است.

بیشتر بخوانید: 

 

نظر شما کاربران تکراتو درباره پرفروش‌ترین گوشی های هفته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر