coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاثیر بسزای تلگرام در عرصه ارتباطات و پیوند ها

از زمان ورود تلگرام به زندگی روزمره انسان‌ها این سرویس به عنوان یک پلتفرم ارتباطی محبوب شناخته شده است که، تأثیرات بسیار گسترده‌ای بر فرهنگ ارتباطات اجتماعی جوامع مختلف گذاشته است. سرویس تلگرام با فراهم‌سازی یک فضای ارتباطی سریع و قوی به صورت جهانی، تعاملات اجتماعی و الگوهای ارتباطی را عمیقا تحت تاثیر قرار داده است.

استفاده از قابلیت‌های تلگرام بدون محدودیت جغرافیایی برای ارسال پیام‌، تصاویر یا فایل‌های چندرسانه‌ای توانسته است که یک فضای جذاب برای تبادل نظرها و اطلاعات کاربران مختلف ایجاد نماید. همچنین تلگرام با ایجاد ارتباطات سریع و آسان ارتباطات مستقیم بین افراد را تسهیل کرده و امکان دسترسی به هر نقطه از جهان را فراهم نموده است.

در ادامه با قابلیت‌های تلگرام و نسخه‌های مختلف آن بیشتر آشنا می‌شوید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تلگرام چیست و چند نوع تلگرام وجود دارد؟

تلگرام یک اپلیکیشن پیام‌رسان چندسکویی است که طراحی آن مبتنی بر رایانش ابری است. سرویس تلگرام در سال 2913 توسط دو برادر به نام‌های پاول و نیکلای دورف رونمایی شد و برای کاربران سیستم‌عامل‌های مختلف اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس در دسترس قرار گرفت.

در ابتدا سرویس تلگرام به صورت رایگان با پشتیبانی و تامین هزینه‌ها از جانب مدیرعامل خود، در دسترس کاربران قرار گرفت اما با گذشت زمان و افزایش تعداد افراد علاقمند به این سرویس و همچنین افزایش فشارها به سرورها این شرکت تصمیم به رونمایی از نسخه اشتراکی و غیر رایگان خود، تلگرام پرمیوم گرفت که افراد برای استفاده از آن ملزم به پرداخت هزینه نه چندان فراوانی هستند.

در واقع می‌توان گفت که سرویس رایگان تلگرام با همان قدرت قبل حتی بیشتر در دسترس است اما تلگرام پرمیوم بسیاری از محدودیت‌هایی که وجود داشت را کنار زده است.

تلگرام پرمیوم یک سرویس اشتراک اختیاری است که امکانات و ویژگی‌های جذاب و بی‌نظیری را نسبت به نسخه رایگان به کاربران خود ارائه خواهد داد. نسخه غیر رایگان تلگرام روشی در جهت درآمدزایی مدیران این اپلیکیشن از کاربران خواهد بود، در نتیجه فعلا می‌توانیم امیدوار باشیم که سرویس تلگرام مستقل بماند و اولویت خود را به کاربران این برنامه محبوب اختصاص دهد.

با امکان تهیه تلگرام پریمیوم، یک سری قابلیت‌های اضافه تنها در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که هزینه‌ای را به تلگرام پرداخت می‌نمایند. البته هیچ جای نگرانی وجود ندارد! چراکه با ارائه پریمیوم تلگرام تلگرام معمولی محدود نشده و صرفا قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران پریمیوم قرار خواهد گرفت در تلگرام پریمیوم ویژگی‌هایی ارائه خواهد شد که در نسخه رایگان آن نیست!

نحوه خرید تلگرام پرمیوم

نحوه خرید تلگرام پرمیوم

اشتراک پرمیوم در طرح‌های مختلف به صورت 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله قابل خریداری خواهد بود. امروزه در کشورمان ایران شرکت‌ها یا سایت‌های مختلفی اقدام به فروش پلتفرم‌های مجازی کرده‌اند، در واقع ساده‌ترین و سریع‌ترین روش خرید تلگرام پرمیوم خرید از سایت‌های داخلی است، در این صورت کاربران باید از طریق درگاه ریالی یا دلاری مبلغ اشتراک مورد نظر خود را به این سایت‌ها بپردازند و سایت طرف قرارداد تنها با داشتن آیدی تلگرام کاربران اشتراک را برای آن‌ها فعال خواهند کرد. همچنین این سایت‌ها برای تمدید اشتراک انتخابی و در صورت بروز مشکل یا اختلال در خدمات نسخه پرمیوم پشتیبانی لازم را به‌عمل می‌آورند و زمینه‌ساز آسایش کاربران خود هستند.

انتقال سریع و آسان با اشتراک تلگرام پرمیوم

در این بخش از مطلب انتقال آسان و فعال کردن تلگرام پرمیوم را برای شما عزیزان بازگو می‌کنیم، پس از پرداخت مبلغ اشتراک و خرید نسخه پرمیوم نحوه‌‌ی انتقال حساب کاربری کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. برای انجام این کار وارد اپلیکیشن تلگرام شوید.

منوی همبرگری که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد را انتخاب کنید.

در این بخش گزینه‌ی Telegram Premium برای شما به نمایش در می‌آید که باید روی آن ضربه بزنید.

سپس باید گزینه‌ی Subscribe را انتخاب نمایید، در صورتی که حساب کاربری تلگرام به پرمیوم ارتقاء داده شده باشد، کاربران در کنار عکس پروفایل خود یک تیک آبی مشاهده خواهند کرد. صرفاً کاربرانی که از حساب کاربری تلگرام پریمیوم استفاده می‌کنند این تیک آبی را مشاهده خواهند کرد و کاربرانی که از نسخه رایگان استفاده می‌کنند قادر به دیدن آن نیستند.

چرا بهتر است از تلگرام پریمیوم استفاده کنیم؟

تلگرام پریمیوم با ارائه قابلیت‌های جذاب، تجربه‌ای کاربردی را برای کاربران فراهم آورده است. برخی از ویژگی‌های پرمیوم این برنامه، حفظ حریم خصوصی بیشتر، پشتیبانی از چند حساب کاربری، قابلیت ارسال پیام‌های خودکار و تغییر ظاهر برنامه و… خواهد بود. نسخه پریمیوم تلگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که ظاهر برنامه را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. همچنین کاربران می‌توانند به شخصی‌سازی آیکون این برنامه بپردازند و پوسته‌های متنوعی را روی آن امتحان کنند.

کاربران می‌توانند گروه‌های بزرگ‌تری با تعداد اعضای بیشتر از تلگرام رایگان ایجاد نمایند و مدیریت پیشرفته‌تری داشته باشند، در تلگرام پریمیوم می‌توانید پیام‌هایی با حجم بالاتر ارسال کنید. همچنین نسخه پرمیوم سرعت بالاتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. کانال‌های نسخه پرمیوم با ویژگی‌های پیشرفته‌تری ایجاد می‌شوند که این ویژگی‌ها در نسخه معمولی وجود ندارد. برخی از این ویژگی‌ها شامل ایجاد پیام خودکار، قفل کردن کانال و قرار دادن نظرسنجی و… است.

سخن پایانی

همان‌طور که دریافتید تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در داخل ایران و خارج است که با ارائه نسخه پریمیوم، قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار افراد قرار داده است. در این مطلب به این موضوع پرداختیم چیست و انواع تلگرام را برای شما عزیزان معرفی کردیم. اگر تجربه‌ی یک ارتباط بدون محدودیت را در سر دارید لازم است که نسخه پریمیوم تلگرام را تهیه نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر