coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی کرمان موتور [+ شرایط و قیمت]

کرمان موتور، طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی را با شرایط جدید ابلاغ کرد. خبر خوب آنکه در این طرح هیچگونه محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی به صورت مستقیم و بدون هیچگونه محدودیت از سمت کرمان موتور ابلاغ شد. طبق اعلام این خودروساز، نسخه برقی KMC J7 فقط در یک رنگ عرضه شده و متقاضیان انتخاب دیگری ندارند.

اگرچه کرمان موتور گفته است که هیچگونه محدودیتی در این طرح وجود ندارد، اما یک شرط اصلی سد راه مشتریان خواهد بود. براساس گفته گرمان موتور، متقاضیان KMC J7 برقی نباید در 2 سال گذشته از این شرکت خودرویی خریداری کرده باشند. برای اطلاع از جزئیات دیگر این طرح فروش مانند قیمت و موعد تحویل KMC J7 برقی پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی FMC 511 فردا موتورز با تسهیلات بلندمدت

جزئیات طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی

مدتی قبل KMC J7 الکتریکی در سامانه خودروهای برقی به فروش گذاشته شد. به نظر می‌رسد که این خودرو فروش مناسبی را تجربه کرده است؛ زیرا کرمان موتور این‌بار تصمیم گرفته عرضه آن را بدون واسطه و به صورت مستقیم آغاز کند.

همانگونه که بالا گفتیم، ثبت‌نام در این طرح فروش محدودیتی ندارد و همه می‌توانند شرکت کنند. اما فقط یک مورد سد راه متقاضیان است. متقاضی خرید سدان برقی کرمان موتور، نباید در 24 ماه گذشته از این خودروساز، خودرویی خریداری کرده باشد.

قیمت KMC J7 برقی براساس نرخ مصوب، معادل 1 میلیاردو 325 میلیون تومان است و متقاضیان باید توجه داشته باشند که در صورت شرکت در طرح فروش نقدی KMC J7 برقی می‌بایست تمام بهای خودرو را در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند. اما متقاضیان شرکت در طرح فروش اقساطی KMC J7 برقی فقط مبلغ پیش‌پرداخت را به حساب شرکت واریز می‌کنند و مابقی بهای خودرو ر ادر اقساط 12 و 24 ماهه پرداخت خواهند کرد. ضمناً مبلغ پیش‌پرداخت KMC J7 برقی 1 میلیارد تومان اعلام شده است.

جزئیات طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی

بنابر اعلام کرمان موتور، KMC EJ7 الکتریکی در این طرح فقط در رنگ مشکی عرضه شده است و دیگر رنگها احتمالاً در طرح‌های فروش آتی عرضه خواهند شد. همچنین موعد تحویل این خودرو 30 روزه اعلام شده است که یک زمان بسیار مناسب محسوب می‌شود.

جزئیات طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی

به اطلاع متقاضیانی که قصد خرید این خودرو را با شرایط اقساطی دارند، می‌رساند که سند خودرو تا زمان پرداخت آخرین قسط در رهن شرکت باقی خواهند ماند. همچنین نرخ سود تأخیر به صورت ماهانه 2.5 درصد اعلام شده است.

جزئیات طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی

مشخصات فنی آپشن های KMC J7 برقی

برای اشاره به مشخصات فنی KMC J7 برقی و همچنین آپشن‌های این خودرو جذاب بهتر است نگاهی به کاتالوگ KMC EJ7 بیندازید:

جزئیات طرح فروس نقدی و اقساطی KMC J7 برقی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش KMC J7 EV چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشترک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر