coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی نوت 60 در بنچمارک ظاهر شد [+مشخصات]

ریلمی نوت 50 را اوایل سال 2024 معرفی کرد. این شرکت که این گوشی را با قیمتی کمتر از 100 دلار عرضه کرده، اعلام کرده بود که قصد دارد پس از این نسخه، دو مدل دیگر در همین رنج قیمتی وارد بازار کند. اکنون ریلمی نوت 60 در راه است تا وعده‌های این برند را عملی کند.همانطور که می‌دانید اکنون ریلمی نوت 50 در تعدادی از بازارها موجود است. این برند اعلام کرد تا پایان سال دو گوشی دیگر به این مجموعه اضافه می‌کند. ریلمی نوت 60 به عنوان دومین عضو این مجموعه اکنون با شماره مدل RMX3933 در بنچمارک ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی نوت 60

لیست منتشر شده، گوشی جدید ریلمی را با یک تراشه سطح پایه که اندروید 14 را اجرا می‌کند، معرفی کرده است. به نظر می‌رسد این دستگاه با مشخصاتی شبیه به نوت 50 عرضه خواهد شد، چرا که بنچمارک یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با تمام هسته‌ها را در فرکانس 1.8 گیگاهرتز را نشان می‌دهد.

شماره مدل مادربرد به ما می‌گوید که این همان چیپست Unisoc Tiger T612 است که در نوت 50 استفاده شده اما با این تفاوت که حافظه گوشی جدید به 6 گیگابایت رم ارتقا خواهد یافت.

ریلمی نوت 60 در بنچمارک ظاهر شد

TUV Rheinland تائید کرده که ریلمی نوت 60 با باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند تاکنون موفق شده گواهی BIS، اداره استانداردهای هند را دریافت کند.

فرانسیس وانگ، مدیر بازاریابی جهانی این برند، پیش‌تر اعلام کرده بود که سبد فروش آسیایی ریلمی به اندازه کافی غنی هست بنابراین به نظر نمی‌رسد گوشی‌های مجموعه نوت وارد هند شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمی نوت 60 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر