coinex
otetmarket
قاصدک 24

شیائومی 13T آپدیت جدید HyperOS در اروپا دریافت می‌کند

شیائومی 13T به لیست دریافت کنندگان به‌روزرسانی جدید HyperOS اضافه شد. وصله امنیتی جدید تا ژوئن 2024 این گوشی هوشمند را به روز نگه می‌دارد.

پس از دریافت این به روزرسانی، کاربران شیائومی 13T از دستگاه خود رضایت بیشتری خواهند داشت چرا که علاوه بر رفع مشکلات امنیتی، عملکرد سیستم نیز بهبود می‌یابد. البته این اولین باری است که کاربران اروپایی آپدیت جدید HyperOSرا دریافت می‌کنند. انتظار می‌رود به زودی در اختیار تمامی کاربران قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:


آپدیت ماه ژوئن HyperOS برای شیائومی 13T

شیائومی 13 تی سپتامبر 2023 رسما معرفی شد و در حال حاضر از HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید 14 استفاده می‌کند. شرکت تولیدکننده به این گوشی هوشمندش علاقه زیادی دارد. به همین دلیل آخرین وصله امنیتی ژوئن 2024 اکنون در اختیار این دستگاه قرار گرفته است.

به هرحال در ابتدا این بروزرسانی برای کاربران در اروپا منتشر شده و در آینده نزدیک، همه کاربران به آپدیت جدید دسترسی پیدا می‌کنند.

به‌روزرسانی جدید HyperOS شیائومی 13T با شماره ساخت OS1.0.10.0.UMFEUXM و 404 مگابایت حجم داشته و در حال حاضر فقط برای کاربران HyperOS Pilot Tester در دسترس است. HyperOS Downloader یک برنامه فوق‌العاده برای دسترسی به آپدیت‌های جدید HyperOS بشمار می‌رود. با استفاده از این برنامه، اگر دستگاه شما OTA را دریافت نکرده است، می توانید بسته به روز رسانی را دانلود کرده و نرم افزار جدید را زودتر نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی 13T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر