coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خبر خوش وزیر صمت ؛ پیش فروش خودرو به زودی آغاز می‌شود [+ ویدئو]

وزیر صمت امروز خبر خوشی به مردم داد که مدتهاست همه متتظرش هستیم. وی گفت که به زودی امکان پیش فروش خودرو با اعطای وام توسط خودروسازان آغاز می‌شود.

از اسفند 1401 که سامانه یکپارچه آغاز به کار کرد، افراد بسیاری در سراسر کشور اقدام به خرید خودرو کردند و در سه دوره فروش محصولات خودروسازان، شرکت کرده و تمامی موجودی این شرکت‌ها پیش فروش شد. از آن زمان فقط افرادی می‌توانستند خودرو به قیمت کارخانه خریداری کنند که برای دریافت خودرو در دور اول سامانه یکپارچه مبلغی 100 میلیون تومان بلوکه شده را واریز و دو دور دوم ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

حال به نظر می‌رسد که بالاخره پس از دو سال پیش‌فروش‌های جدید خودروسازان قرار است از سر گرفته شود و آنطور که علی‌آبادی، وزیر صمت می‌گوید، قرار ست به زودی خودروسازان پیش‌فروش خودرو را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش فوق العاده سایپا 151 ؛ قیمت وانت پراید [+ موعد تحویل]

پیش فروش خودرو به زودی آغاز می‌شود

عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در یک مصاحبه اختصاصی ضمن اشاره به بهبود وضعیت اقتصادی کشور در آینده‌ای نزدیک، بیان کرد: «مردم نباید خودروهای خودر را در پارکینگ پارک کنند، زیرا انشاالله اگر برنامه‌ها خوب پیش برود به زودی پیش‌فروش خودرو توسط خودروسازان از سر گرفته خواهد شد.»

وی افزود:

«شهروندان نباید به خودرو به عنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه کنند. ما این نوید را می‌دهیم که به زودی و پس از تحویل تمامی خودروهای ثبت‌نامی به متقاضیان، همه مردم بدون محدودیت می‌توانند مالک خودرو شوند. بدین‌منظور مقرر خواهیم کرد که خودروسازان برای خرید خودرو به مردم وام اعطا کنند.»

جزئیات صحبت‌های وزیر صمت را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

به بیان دیگر، به زودی خودروسازان با تخصیص وام به متقاضیان خودرو، به نحوی امکان خرید اقساطی محصولاتشان را فراهم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص وعده وزیر صت درخصوص پیش‌فروش خودرو چیست؟ آیا خودروسازان امکان خرید اقساطی محصولاتشان را فراهم می‌کنند؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدا از دهنتون بشنوه، منتظر این خبر خوب بودیم

    پاسخ