coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط دریافت وام 500 میلیونی ؛ وام بدون ضامن با بازپرداخت 36 ماهه

شرایط دریافت وام 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین اعلام شد. در این طرح اعطای وام، متقاضیان نیازی به ضامن ندارند و مبلغ وام سریعاً به حساب واریز می‌شود.

بانک اقتصاد نوین در جدیدترین طرح اعطای وام خود، شرایط دریافت وام 500 میلیونی بدون ضامن و با نرخ سود 23 درصد را اعلام کرده است. طبق اطلاعیه این بانک، تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب طرح «اعتبارینو» فعال است؛ ولی همه افراد نمی‌توانند آن را دریافت کنند.

بانک اقتصاد نوین گفته است که وام طرح اعتبارینو به دارندگان حساب‌های بلندمدت و سرمایه‌گذاران واحدهای صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک تعلق دارد. جرئیات شرایط وام بانک اقتصد نوین به همراه اقساط ماهانه و دیگر موارد را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید: 


شرایط دریافت وام 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین

طرح اعتبارینو، یکی از طرح‌های جدید تسهیلات بانک اقتصاد نوین است که تا سقف 5 میلیارد ریال با نرخ سود 23 درصد به مشتریان ویژه خود اعطا می‌کند. ضمناً افرادی که این وام را دریافت می‌کنند، امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را نیز خواهند داشت.

از جمله شرایطی که همه متقاضیان باید دارا باشند، عدم داشتن چک برگشتی و اقساط معوقه در شبکه بانکی کشور است. همچنین رتیه اعتبارسنجی افراد باید بالاتر از عدد C باشد که در همه بانکها یک قانون اولیه است.

برای دریافت وام 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضیان قادراند تا 80 درصد سپرده خود و تا نهایت 5 میلیارد ریال وام دریافت کنند. گفتنی‌ست که حساب بلندمدت مشتریان تنها ضامن این تسهیلات بوده و توسط بانک مسدود می‌شود.

متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را نیز وثیقه دریافت این وام قرار دهند. همچنین متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را نیز وثیقه دریافت این وام قرار دهند.

شرایط دریافت وام 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین

نکته جالب توجه آن است که سود سپرده‌های 1ساله، 2ساله و 3ساله بانک اقتصاد نوین به‌ترتیب 20.5 درصد، 21.5 درصد و 22.5 درصد است و در زمانی که این سپرده‌ها برای تضمین وام مسدود می‌شوند، این سود به آنها تعلق می‌گیرد. این موضوع برای واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین نیز صدق می‌کند؛ با این تفاوت که سود ماهانه این صندوق‌ها رقم ثابتی نبوده و متغیر است.

اقساط ماهانه وام 500 میلیونی اعتبارینو چقدر است؟

دوره بازپرداخت وام طرح اعتبارینو توسط مشتری انتخاب می‌شود. متقاضی می‌تواند از 3 تا 36 ماهه دوره بازپرداخت را انتخاب کند. همچنین امکان تسویه وام به صورت یکجا نیز فراهم است.

اگر وام‌گیرنده پرداخت قسطی را انتخاب کند، برای بازپرداخت وام 500 میلیون تومانی باید ماهانه 19 میلیون و 354 هزار تومان قسط بدهد و در پایان زمان سررسید نیز ملزم به پرداخت مبلغ 703 میلیون و 84 هزار تومان به بانک است. به علاوه، هزینه‌های جانبی دریافت این وام معادل 560 هزار تومان است که شامل هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالانه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط وام بانک اقتصاد نوین چیست؟ آیا پرداخت مبلغ اقساط ماهانه این وام از عهده هرکسی ساخته است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر