coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح پیش فروش هایما 7X تیر 1403 با سه موعد تحویل [+ مبلغ پیش پرداخت]

طرح پیش فروش هایما 7X تیر 1403 با سه موعد تحویل مختلف از سمت ایران خودرو ابلاغ شد. در این طرح ویژه متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت است.

ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات خود، طرح پیش فروش هایما 7X تیر 1403 را اعلام کرد. براساس اعلام این خودروساز، طرح فعال ذکر شده ویژه متقاضیان عادی و همچنین متقاضیان طرج حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و این افراد می‌توانند از هم‌اکنون برای خرید این خودرو اقدام کنند.

با توجه به اینکه این طرح به صورت پیش‌فروش است، متقاضی باید مبلغی از بهای اصلی خودرو را در زمان ثبت‌نام پرداخت کند و مابقی بهای خودرو را به نرخ روز و در موعد تحویل خودرو پرداخت خواهد کرد. ضمناً همانطور که در بالا ذکر کردیم، برای هایما 7X سه موعد تحویل در نظر گرفته شده است و متقاضیان در انتخاب موعد تحویل مخیراند. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش هایما 7X همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح پیش فروش هایما 7X تیر 1403

ثبت‌نام در طرح فروش هایما 7X صرفاً از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش محصولات ایران خودرو انجام می‌شود و امکان ثبت‌نام به صورت اینترنتی توسط خود شخص مهیا نیست.

همانگونه که ذکر کردیم، برای این خودرو سه موعد تحویل در نظر گرفته شده است. مبلغ پیش پرداخت هایما 7X در این طرح با موعد تحویل آبان 1403، 773 میلیون تومان است که پس از پرداخت، متقاضی می‌تواند خودرو خود را تحویل بگیرد. اما در دو موعد تحویل دیگر (آذر و دی 1403) مبلغ پیش‌پرداخت 698 میلیون تومان است که مابقی بهای خودرو نیز مانند آبان‌ماه در موعد تحویل و با نرخ روز محاسبه می‌شود.

لازم به ذکر است که تعداد این خودرو محدود است و مهلت ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت اعلام شده است.

جزئیات طرح پیش فروش هایما 7X تیر 1403

مشخصات فنی و آپشن های هایما 7X

مشخصات فنی هایما 7X نسبت به دیگر خانواده هایما، بهتر و جذاب‌تر قلمداد می‌شود. همچنین امکانات رفاهی و ایمنی هایما 7X نیز از همه لحاظ کامل است. در اینفوگرافی زیر می‌توانید تمامی مشخصات و تجهیزات هایما 7X  را مشاهده کنید:

جزئیات طرح پیش فروش هایما 7X تیر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شرایط فروش هایما 7X چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر