coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

موبایلکس؛ مسیری ساده برای پیچیده‌ترین انتخاب‌ها

در دهه گذشته، با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره ایرانیان و رواج روش‌های نوین خرید گوشی به شکل آنلاین، تعداد فروشگاه‌های اینترنتی موبایل به طور چشمگیری افزایش یافته است. با این حال، با وجود رشد تعداد فروشگاه‌ها و ظهور برندهای جدید، میزان رضایت مصرف‌کنندگان از فرآیندهای خرید آنلاین تغییر چندانی نکرده و بسیاری از مشکلات همچنان به قوت خود باقی مانده است.

از جمله مشکلات عمده، ابهام در اصالت و کیفیت کالاهاست. خرید یک گوشی هوشمند که اصالت و کیفیتش محل تردید نباشد، هرگز به دشواری امروز نبوده است. با وجود گسترش ناوگان حمل کالا، بسیاری از مصرف‌کنندگان هنوز از سازوکارهای ارسال ناراضی‌اند و گزینه‌های متفاوت خدمات پس از فروش بیشتر از آنکه دست مشتریان را در روزهای سخت بگیرند، به انتخاب‌هایی گیج‌کننده تبدیل شده‌اند که در لحظات بحرانی هم کارکرد چندانی ندارند.

در چنین شرایطی، موبایلکس به عنوان یک فروشگاه آنلاین خرید موبایل وارد بازار شده است؛ فروشگاهی که هویتش را در پاسخگویی متفاوت به همین نیازها تعریف می‌کند تا فراتر از افزودن یک نام جدید به انبوهی از اسامی شناخته‌شده یا گمنام، در عمل تغییری واقعی در مسیر بهبود این وضعیت بحرانی ایجاد کند.

سفر ماجراجویانه خرید

موبایلکس فرآیند خرید را به عنوان یک سفر ماجراجویانه طراحی کرده است، که با رویه‌های رایج متفاوت است. این فروشگاه به جای بررسی‌های طولانی و کسالت‌بار، عمدتا از قالب‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کند و به جای درگیرکردن مخاطبان با اطلاعات عموما تکراری و بیهوده، نکات اساسی در تصمیم‌گیری را برجسته می‌کند که برای خرید موفق حیاتی‌اند.

در موبایلکس با جزئیاتی روبه‌رو می‌شوید که اغلب در بررسی‌های متعارف نادیده گرفته می‌شوند. در این فروشگاه آنلاین فقط آنچه نیاز دارید را می‌بینید و می‌خوانید، تحلیل‌های کلیدی را می‌شنوید، سرنوشت‌سازترین نکات در فرایند خرید را می‌خوانید، محصولات را به راحتی مقایسه می‌کنید تا بهترین تصمیم را براساس خواسته‌های خودتان بگیرید. این مقایسه‌ها شامل ویژگی‌های اساسی گوشی‌ها در کنار امتیازات و بنچمارک‌های مختلف از وبسایت‌های معتبر است، تا در صفحه خرید به یک نگاه جامع و واقعی پیرامون ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر مدل دست یابید.

اما کاربران پس از این تصمیم‌گیری باید از اصالت کالا و قیمت گوشی اطمینان حاصل کنند. موبایلکس در این بخش هم تضمین می‌کند که با قیمت‌های کاملا رقابتی پا به میدان گذاشته و فقط کالایی را در اختیار مخاطبانش می‌گذارد که پیشتر با استانداردهای سخت‌گیرانه این فروشگاه ارزیابی شده‌اند.

موبایلکس؛ مسیری ساده برای پیچیده‌ترین انتخاب‌ها

تلفیقی از اینستاگرام، یوتیوب و توییتر

وبسایت موبایلکس با ایجاد یک شبکه اجتماعی داخلی درون سایت، فرصتی منحصر به فرد برای خریداران و علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند فراهم کرده است. اکسپلور موبایلکس ترکیبی است از ویژگی‌های اینستاگرام، یوتیوب و توییتر؛ کاربران قادرند در این پلتفرم تصاویر و ویدیوهای متنوعی را درباره هر گوشی به اشتراک بگذارند و با پست‌هایی که دیگران منتشر می‌کنند، تعامل کنند. با این وجود، تمایز اصلی اکسپلور نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی بزرگ این است که تمامی محتوا و بحث‌ها روی دنیای تکنولوژی، به خصوص گوشی‌های هوشمند تمرکز دارد. به این ترتیب، اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، از طریق اکسپلور موبایلکس به بهترین اطلاعات از جمله نمونه تصاویر دوربین، ویدیوهای آنباکسینگ و عملکرد گوشی دسترسی دارید. همچنین، می‌توانید با دیگر کاربران بحث و گفتگو کنید، نظرات خود را به اشتراک بگذارید و فرآیند خرید را با مشارکت در بحث‌های مربوط به محصولات و ترندهای روز، همراه کنید.

ارسال رایگان، از شهر تهران تا انتهای مرزهای ایران

درست پس از تکمیل فرایند خرید یک نگرانی بزرگ ذهن مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی را درگیر می‌کند؛ کالا چه زمانی و با چه هزینه‌ای به دست کاربران می‌رسد؟ هنگام ثبت سفارش آنلاین بسته به فاصله فروشگاه تا مقصد کاربر، ممکن است با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو شوید؛ اما در فرایند خرید گوشی از موبایلکس لازم نیست به آدرس، هزینه حمل و دغدغه‌هایی از این دست فکر کنید؛ ارسال گوشی در موبایلکس به همه آدرس‌ها و مقصد‌ها رایگان است. ارسال رایگان محدود به شهر تهران نیست و هر کجای ایران که باشید، می‌توانید سفارش خود را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

موبایلکس؛ مسیری ساده برای پیچیده‌ترین انتخاب‌ها

دقیقه‌ی ۹۰ تصمیم بگیر؛ دقیقه‌ ۱۲۰ تحویل بگیر

در کنار این‌ها البته بسیاری از کاربران نیاز به ارسال سریع‌تر کالاهایی که خریداری می‌کنند دارند. موبایلکس احساس هیجان و بی‌تابی پس از خرید را می‌فهمد و با تجربه تلخ کسانی که به دلیل زمان ارسال نامناسب یا محدودیت‌های خاص زمانی، قید خرید را می‌زنند، آشنا است. بنابراین برای ارائه یک سرویس ارسال کالای کاملاً رضایت‌بخش، ارسال زیر ۲ ساعت در تهران به عنوان یک گزینه دیگر برای تمام محصولات در دسترس کاربران خواهد بود. ارسال فوری موبایلکس تضمین می‌کند که بدون نیاز به عضویت در سرویس‌های ویژه و با کمترین هزینه نسبت به انواع ارسال فوری، گوشی‌ها در کمتر از ۱۲۰ دقیقه به هر نقطه‌ای از شهر تهران تحویل داده شوند.

گارانتی 24 ماهه؛ تعویض و ضمانت بی‌سابقه

اما هنوز به پایان فرایند تعامل موبایلکس و مشتریانش نرسیده‌ایم؛ در واقع، از همان لحظه‌ای که محصول تحویل داده می‌شود، یک ارتباط بلندمدت جدید بین دو طرف شکل می‌گیرد. این رویکرد در سیاست‌های متفاوت تعویض و ضمانت پس از فروش محصولات موبایلکس قابل مشاهده است. سطح اعتماد این فروشگاه به کالاهایی که به مشتریان ارائه می‌دهد، به حدی است که برای همه محصولاتی که از مبدا با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند، تا ۳ ماه تعویض بدون قید و شرط را در نظر می‌گیرد. بنابراین می‌توانید بهترین روزهای استفاده از گوشی جدید خود را با اطمینان کامل سپری کنید. از سوی دیگر، در حالی که اکثر مشکلات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند عموماً طی ۱۸ تا ۲۴ ماه پس از خرید بروز می‌کنند، بیشتر ضمانت‌های پس از فروش موجود آماده سرویس‌دهی پس از ۱۸ ماه نیستند. موبایلکس برای حل این مشکل، گارانتی ۲۴ ماهه منحصربه‌فردی را ارائه داده است، تا خود را به عنوان شریک بلندمدت تمامی مشتریان خود معرفی کند.

موبایلکس با ارائه مسیری منحصر به فرد در فرآیند خرید، تضمین کیفیت کالا،‌ ارائه سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه‌های ارسال و خدمات پس از فروش بی‌سابقه، آمده است تا مقصد نهایی همه شیفتگان گوشی‌های موبایل در سراسر ایران باشد. با موبایلکس می‌توانید افق‌های نو خرید آنلاین را تجربه کنید…

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر