coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دستگاه دوم HMD شبیه لومیا اما با قیمتی کمتر از HMD Skyline عرضه خواهد شد

HMD Skyline قرار است در همین ماه به بازار عرضه شود؛ گزارش‌ها نشان می‌دهند که طراحی این دستگاه زیبایی گوشی‌های لومیا را تداعی می‌کند. این گوشی یکی از پنج (یا بیشتر) گوشی‌های جدید اندرویدی از HMD خواهد بود که شامل سه‌گانه HMD Pulse (که قبلاً معرفی شده‌اند) و مدل شایعه‌شده HMD Atlas نیز می‌شود.مدل‌های دیگر شامل HMD Ridge و Waylay (گوشی‌های اقتصادی 5G) هستند که در کنار Xenon و Skyline (مدل‌های میان‌رده تا بالارده 5G) قرار می‌گیرند. تصاویر قبلی از HMD Skyline نشان‌دهنده دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای است.


بیشتر بخوانید:


مقایسه گوشی بعدی اچ‌ام‌دی در مقابل HMD Skyline

کاربری @smashx_60 تصاویری از یک دستگاه دیگر با ظاهری شبیه به لومیا به اشتراک گذاشته است؛ اما این یکی متفاوت با نمونه قبلی است و دوربین ناچ آن را به نمایش می‌گذارد. اگر دقیق‌تر نگاه کنید، در پشت آن عبارت “50MP OIS Camera” دیده می‌شود (در حالی که Skyline قرار است یک ماژول اصلی 108MP داشته باشد).

این دستگاه احتمالاً توسط چیپست Unisoc T760 با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی تغذیه می‌شود. جلوی دستگاه دارای یک پنل OLED مسطح 6.67 اینچی (FHD+, 120Hz) است، در حالی که پشت آن دوربین 50MP OIS ذکر شده به همراه یک دوربین فوق‌عریض 8MP و یک دوربین کمکی 2MP قرار دارد. این گوشی از یک باتری 4,900 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 33 وات بهره می‌برد.

قیمت و مشخصات گوشی جدید HMD

این دستگاه، هر چه که نام رمز آن باشد، در محدوده قیمت 300 یورو خواهد بود، در حالی که Skyline در محدوده 400 یورو قرار دارد (460 یورو برای نسخه خرده‌فروشی). Skyline همچنین دارای چیپست Snapdragon 7s Gen 2 است که قیمت بالاتر آن را توجیه می‌کند.

HMD همچنین در حال کار بر روی یک دستگاه ارزان‌تر است که دارای صفحه‌نمایش IPS LCD 6.56 اینچی (FHD+, 90Hz)، چیپست Unisoc T606، دوربین‌های پشتی 50+2MP و دوربین جلوی 50MP و یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 20 وات است. این مدل در محدوده قیمت 200 یوروقرار خواهد داشت (با گزینه‌های حافظه 6/128GB و 8/256GB).

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر