coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی GT 6 با اسنپدراگون 8 نسل 3 در 9 ژوئیه در چین عرضه می‌شود

ریلمی تاریخ عرضه ریلمی GT 6 را در چین اعلام کرد. این دستگاه قرار است به عنوان یک رقیب قدر برای وان پلاس Ace 3 Pro، آیکو Neo 9S Pro+ و ردمی کا 70 اولترا، با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، 9 ژوئیه وارد بازار شود.صفحه نمایش تخت ریلمی GT6 دارای یک پنل OLED BOE S1 با وضوح 1.5K، نرخ تجدید 144 هرتز و حداکثر روشنایی 6000 است که با حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهد شد. این دستگاه از ابتدا اندروید 14 و Realme UI 5.0 را اجرا می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی ریلمی GT 6

در تیزری که ریلمی منتشر کرده، ماژول دوربین کاملا نمایان شده است. جزیره دوربین قاب پشتی احتمالا دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی با دوربین و فلاش LED حلقه‌ای خواهد بود. یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

داخل بدنه ریلمی GT6 یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری عظیم 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی قرار گرفته است. انتظار می‌رود بالاترین نسخه این دستگاه 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه دهد.

مشخصات و طراحی ریلمی GT6
تاریخ عرضه Realme GT 6 در چین

در نهایت، GT 6 دارای قاب وسط فلزی و پشت شیشه ای خواهد بود. در حالی که این شرکت قبلاً طراحی جلوی گوشی را فاش کرده است اما هنوز اطلاعاتی از طراحی پشت گوشی در دسترس نیست.

بر اساس گزارش های منتشر شده، ریلمی مشغول کار است تا سری گوشی‌های هوشمند ریلمی  13 Pro را وارد بازار هند کند. این احتمال وجود دارد که Realme 13 Pro و 13 Pro+ در این ماه (ژوئیه) در هند معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمیGT6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر