coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش فوق العاده سایپا 151 ؛ قیمت وانت پراید [+ موعد تحویل]

سایپا، شرایط فروش فوق العاده سایپا 151 را اعلام کرد. براساس اعلام این شرکت، امکان ثبت‌نام وانت پراید به صورت اینترنتی فراهم است.

شرایط فروش فوق العاده سایپا 151 توسط سایپا اعلام شد. وانت پراید سایپا، در دسته خود قطعاً سبک‌وزن‌ترین و ارزانترین خودرو باری کشور است که اگرچه توانایی حمل بار زیادی ندارد، اما در جابحایی وسایل سبک وزن و کم‌حجم بسیار به کار می‌آید.

سایپا در جدیدترین طرح فروش وانت پراید اعلام کرده است که این خودرو با موعد تحویل 90 روزه به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین مطابق انتظار، ثبت‌نام در این طرح به صورت اینترنتی قابل انجام است؛ پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت‌نام از درست بودن اطلاع خود در سایت فروش محصولات سایپا اطمینان حاصل کنید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات شرایط فروش فوق العاده سایپا 151

سایپا در اطلاعیه جدید فروش وانت پراید اعلام کرد که در راستای تنظیم بازار عرضه محصولات، امکان ثبت‌نام از روز پنجشنبه، 14 تیرماه 1403 رأس ساعت 10 صبح تا تکمیل ظرفیت برای متقاضیان این خودرو فراهم است.

متقاضیان وانت پراید می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند. با توجه به مهلت ثبت‌نام که تا تکمیل ظرفیت اعلام شده، پیشنهاد می‌شود که از زمن شروع طرح، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنید.

ضمناً قیمت سایپا 151 در بخشنامه فروش، 311 میلیون تومان اعلام شده است.

جزئیات شرایط فروش فوق العاده سایپا 151

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش وانت پراید سایپا با شرایط ذکر شده چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر