coinex
otetmarket
قاصدک 24

شرایط فروش اقساطی شاسی بلند آفرودی دایون Y7 [+ جزئیات و مبلغ پیش پرداخت]

شرایط فروش اقساطی شاسی بلند آفرودی دایون Y7 اعلام شد. برای خرید اقساطی این خودرو، دوره‌های بازپرداخت بلندمدت در نظر گرفته شده است.

صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط فروش اقساطی شاسی بلند آفرودی دایون Y7 را با دوره‌های بازپرداخت متنوع و بلندمدت اعلام کرد. براساس اطلاعیه این شرکت، متقاضیان جهت انتخاب شرایط اقساط به بانک معرفی می‌شوند و از 12 تا 48 ماهه می‌توانند دوره بازپرداخت مدنظرشان را انتخاب کنند.

مبلغ قسط درنظر گرفته شده 700 میلیون تومان است و متقاضیان باید در نظر داشته باشند که برای ثبت‌نام اولیه نیاز است مبلغی به عنون علی‌الحساب به شرکت پرداخت کنند تا در لیست نهایی دریافت خودرو قرار گیرند. جزئیات طرح فروش دایون Y7 را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات شرایط فروش اقساطی شاسی بلند آفرودی دایون Y7

براساس اعلام صنایع خودروسازی ایلیا، متقاضیان دایون Y7 می‌بایست مبلغی 812 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کنند. پس از آن متقاضیان می‌توانند مبلغ 700 میلیون تومان از بانک تسهیلات دریافت کرده و در دوره‌های 12، 24، 26 و 48 ماهه تسویه حساب نمایند. البته باید توجه داشته باشید که نرخ سود وام 700 میلیونی شاسی بلند آفرودی دایون Y7 برابر با 23 درصد است و مبلغ هنگفتی را باید به بانک برگردانید.

امکان ثبت‌نام از روز شنبه، 9 تیرماه برای متقضیان فراهم شده و تا یکشنبه، 31 تیرماه ادامه دارد. ضمناً خودرو با موعد تحویل 90 روز کاری به دست مشتری می‌رسد. همچنین دایون Y7 در 3 رنگ سفید، مشکی و خاکستری عرضه شده و مشتریان در انتخاب رنگ آزاد هستند. جزئیات بیشتر در بخشنامه فروش زیر آمده است:

جزئیات شرایط فروش اقساطی شاسی بلند آفرودی دایون Y7

مشخصات فنی و آپشن های دایون Y7

دربحث مشخصات فنی دایون Y7 این خودرو دست پری دارد؛ از این منظور که شاسی‌بلند آفرودی دایون Y7 مجهز به یک موتور 2.4 توربوشارژ ساخت شرکت میتسوبیشی است. همچنین در بحث امکانات رفاهی و ایمنی دایون Y7 بازهم این خودرو نمره قبولی می‌گیرد. تمامی مشخصات فنی و امکانات و تجهیزات این خودرو را می‌توانید در کاتالوگ زیر مشاهده کنید:

جزئیات شرایط فروش اقساطی شاسی بلند آفرودی دایون Y7

بیشتر بخوانید:

آیا شما قصد شرکت در این طرح فروش را دارید؟ به نظر شما دایون Y7 در برابر رقبا حرفی برای گفتن دارد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر