coinex
otetmarket
قاصدک 24

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ [+ جزئیات و قیمت]

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ اعلام شد. در این طرح متقاضیان می‌توانند مبلغی را به عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و 3 ماه بعد خودرو خود را تحویل بگیرند.

شرکت آرین پارس موتور، به عنوان شرکت واردکننده شاسی‌بلند جذاب و پرابهت میتسوبیشی اوتلندر، اطلاعیه جدیدی درخصوص شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ ویژه متقاضیانی که پیش‌تر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی این شاسی‌بلند در اولویت‌ اول آنها انتخاب شده، ارسال کرده است. مطابق با این اطلاعیه، متقاضیان ذکر شده می‌بایست برای تکمیل ثبت‌نام، مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را واریز کرده تا در لیست نهایی تحویل خودرو قرار گیرند. جزئیات بیشتر شرایط فروش شاسی بلند اوتلندر را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

آرین پارس موتور، بخشنامه پیش‌فروش عادی شاسی‌بلند اوتلندر را ویژه متقاضیان نخستین مرحله عرضه میتسوبیشی اوتلندر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی صادر کرد. این شرکت مطابق با بخشنامه فروش ذکر شده، به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز فروش آرین پارس موتور رساند که امکان واریز وجه اوتلندر مهیا شده است و این افراد می‌توانند فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه میتسوبیشی اوتلندر را با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی و با موعد تحویل 90 روزه انجام دهند.

طبق بخشنامه، ثبت‌نام اوتلندر از دوشنبه، 11 تیرماه 1403 رأس ساعت 18 عصر آغاز شده و تا پایان روز شنبه، 16 تیرماه ادماه خواهد داشت. ضمناً ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی است و متقاضیان می‌توانند به سایت فروش محصولات آرین پارس موتور به نشانی http://www.sales.arian-motor.com/ مراجعه و فرایند ثبت‌نام را به اتمام برسانند.

متقاضیان برای ادمه فرآیند می‌بایست حداقل 50 درصد بهای اصلی خودرو را به صورت علی‌الحساب پرداخت کرده و مانده بدهی خود را در زمان ارسال دعوتنامه و تعیین نرخ نهایی خودرو پرداخت کند. ضمناً بهتراست بدانید که نسخه درنظر گرفته شده در این طرح، نسخه تک دیفرانسیل میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ مختلف است.

جزئیات شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

مشخصات فنی و آپشن های میتسوبیشی اوتلندر 2024

از یک خودرو ناب ژاپنی دیگر چه انتظاری می‌توانید نداشته باشید؛ برند میتسوبیشی از حمله برترین برندهای تولیدکننده خودرو در جهان است که سابقه‌ای بسیار طولانی دارد و محصولاتش در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2024 می‌شود فهمید که یک خودرو همه فن حریف است و در جاده‌ها و مناطق کوهستانی حرفی برای گفتن دارد. زیاده‌گویی نمی‌کنیم، در ادامه می‌توانید تمامی مشخصات این خودرو جذاب به همراه امکانات رفاهی و ایمنی میتسوبیشی اوتلندر 2024 را مشاهده کنید:

جزئیات شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر 2024 چیست؟ نظر کلی شما نسبت به خودرهای ژاپنی چیست؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر