coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصویر میکس فولد 4 شیائومی لو رفت [+مشخصات فنی]

ماه می گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دادند میکس فولد 4 شیائومی چندی دیگر کار خود را به عنوان باریک‌ترین تاشوی جدید بازار آغاز می‌کند.آنطور که مشخص است این دستگاه ضخامتی کمتر از 10 میلی متر خواهد داشت. به نظر می‌رسد تاشوی جدید شیائومی می‌آید تا با گوشی باریک آنر مجیک V3 که هفته آینده عرضه می‌شود، رقابت کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات میکس فولد 4 شیائومی

امروز به طور رسمی اولین تصاویر از میکس فولد 4 شیائومی منتشر شد که قاب پشتی این دستگاه با چرم مصنوعی نشان می‌دهد. البته برچسب در حال انجام بر روی این تصاویر خورده، بنابراین توجه داشته باشید ممکن است تا زمان عرضه بسیاری از مشخصات تغییر کند. در تصاویر منتشر شده، قاب پشتی گوشی تاشوی جدید شیائومی با چهار دوربین دیده می‌شود که چیدمان متفاوتی دارد.

افشاگر تائید می‌کند که میکس Fold 4  به  پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 SoC مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، استاندارد IPx8 برای مقاومت در برابر آب و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی یا حتی بزرگتر اشاره کرد.

مشخصات میکس فولد 4 شیائومی

طبق اطلاعاتی که قبل‌تر فاش شده، دوربین اصلی دارای OIS و اندازه سنسور 1/1.55 ​​اینچی خواهد بود. به آن یک تله فوتو 60 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی 2x با سنسور OmniVision OV60A، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابراضافه خواهد شد. باتری آن طبق گواهی اخیر از شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

به هرحال شایعات قبلی ادعا ‌کردند که شیائومی با عرضه  Mix Fold 2 در کنار Mix Flip در سه ماهه سوم سال جاری، به سبک دیگری از تاشوها ورود می‌کند. سه ماهه‌ای که از اول ژوئیه شروع شده و در 30 سپتامبر به پایان می‌رسد. شایعه دیگری به عرضه در ماه ژوئیه اشاره کرده، بنابراین باید منتظر ماند و دید سرانجام شیائومی میکس فولد 4 چه زمانی وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره میکس فولد 4 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر