coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

لایو ترید فارکس

سایت طوفان بهترین مرجع آموزش انجام معامله در بازار مالی برای افراد مبتدی و حرفه‌ای است.فارکس به بازار بین المللی گفته می‌شود که در آن ارزهای گوناگون جهانی مبادله می‌شوند و حجم معاملات این بازار به طور روزانه چیزی بالغ بر ۵ تریلیون دلار است. به همین دلیل فارکس، بزرگ‌ترین بازار مالی جهان محسوب می‌شود و بخش عمده معاملات این بازار را لایو تریدها (معاملات زنده) تشکیل می‌دهند. لایو ترید یکی از با اهمیت‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های کسب و کار در بازار ارز به‌شمار می‌رود. طوفان به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین معامله‌گران می‌تواند با تجربیات و آموزش‌های خود شما را برای رسیدن سوددهی و کسب درآمد همراهی کند.

لایو ترید چیست؟

انجام معاملات در زمان واقعی و در بازار مالی فارکس لایو ترید نامیده می‌شود. به بیانی دیگر در این روش، شما به‌طور زنده و در زمان واقعی، به بازار مالی وارد می‌شوید و در آن به سرمایه‌گذاری و معامله می‌پردازید. لایو ترید به شما این امکان را می‌دهد تا با واقعیت بازار و ریسک‌های مربوط به درآمد دلاری و معاملات مالی بازار فارکس بیشتر آشنا شوید.

در نتیجه، لایو تریدرها، افزون‌بر اینکه به شما این اجازه را می‌دهند تا درآمد چشم گیری کسب کنید، دانش و تجربه شما را نیز در زمینه معاملات ارز افزایش می‌دهند. سایت طوفان به معنای واقعی کلمه یک تحلیل‌گر و معامله‌گر حرفه‌ای است که می‌تواند روش آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات بازار فارکس را به شما آموزش دهد تا بتوانید در کمترین زمان به تغییرات قیمتی واکنش نشان دهید.

شروع کار با لایو تریدها در فارکس

قبل از اینکه در فارکس کار خود را با لایو تریدها شروع کنید، باید ابتدا در پلتفرم‌هایی مانند متا تریدر یک حساب داشته باشید. ضمنا برای اینکه بتوانید برای خود یک حساب باز کنید نخست باید در یک بروکر فارکس مراحل ثبت نام را انجام دهید. منظور از بروکر (کارگزاری) همان واسطه‌ای است که میان معامله‌گر و بازار فارکس، قرار می‌گیرد.

نکته قابل توجه این است که در این پلتفرم‌ها ابزارهای تحلیلی گوناگون، نمودارها و داده‌های بازار در اختیار شما قرار خواهند گرفت. پس از باز کردن حساب ترید، می‌توانید به روش‌های متعددی معاملات خود را انجام دهید که از جمله این راه‌ها می‌توان به لایو ترید اشاره کرد. برای ورود به لایو ترید در فارکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

انتخاب یک واسطه (Broker)

انتخاب یک بروکر معتبر و مطمئن در بازار فارکس نخستین گام برای شروع لایو ترید محسوب می‌شود. در ضمن نکته قابل ذکر این است که بروکر انتخابی شما باید مجوزهای مورد نیاز را داشته باشد و بتواند بهترین شرایط معاملاتی را در اختیار شما قرار دهد.

ایجاد حساب تجاری

پس از انتخاب بروکر مورد نظر باید یک حساب تجاری افتتاح کنید که عمدتا این فرآیند به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد و فقط باید اطلاعات شخصی و مالی خود را وارد کنید.

واریز سرمایه

برای آغاز معاملات زنده، شما باید با توجه به نوع سرمایه‌گذاری خود سرمایه‌ای را به حساب تجاری خود واریز کنید.

آموزش و تجهیز خود

پیش از آغاز معاملات زنده، الزامی است که سطح دانش و آگاهی خود را افزایش دهید و آن را به‌طور مستمر به‌روز کنید؛ زیرا باید در زمینه تحلیل تکنیکال و بنیادی، مدیریت ریسک و راهبردهای معاملاتی به فهم عمیق‌تری دست یابید.

شروع معاملات

پس از افتتاح حساب در بروکر و واریز سرمایه و آموزش، امکان انجام معاملات زنده در بازار مالی فارکس فراهم می‌شود. به‌طور معمول بروکرها از طریق پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین ابزارها و منابع معاملاتی را ارائه می‌دهند.

مدیریت ریسک

در معاملات زنده نیز مانند هر نوع معامله دیگری، باید بتوانید ریسک معاملات خود را مدیریت و کنترل کنید. راهبردهای مدیریتی مانند تعیین سطح استاپ-لاس (Stop-Loss) و تیک-پروفیت (Take-Profit) می‌توانند در این راستا کمک فراوانی به معامله‌گران کنند.

پیگیری و تجزیه و تحلیل

بعد از انجام معاملات، معامله‌گران باید عملکرد خود را پیگیری و ارزیابی کنند و با دقت تجزیه و تحلیل بازار را ادامه دهند.

سایت طوفان یکی از مراجع باسابقه و معتبری است که می‌تواند تمامی کسانی را که قصد دارند وارد بازار فارکس شوند پشتیبانی و حمایت کند. این مجموعه با آموزش‌های مفید و ارزنده خود می‌تواند اقتصاد شما را دگرگون کند.

لایو ترید فارکس

نکات مهم برای موفقیت در لایو ترید

برای موفقیت در معاملات زنده نیاز است تا نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

یادگیری و آموزش

برای موفقیت در لایو ترید و کسب سود زیاد، به دانش و تجربه کافی نیاز دارید. پیش از شروع این کار باید اصول و مفاهیم اساسی معاملات فارکس را آموزش ببینید. از این‌رو در این زمینه، می‌توانید از منابع آموزشی گوناگونی که سایت طوفان در اختیار شما قرار می‌دهد بهره ببرید. از جمله این منابع به شرح زیر هستند:

  • کتاب‌ها و مقالات آموزشی
  • ویدیوها و پادکست‌ها
  • دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری

تحلیل بازار

قبل از ورود به این بازار، باید درک کاملی از بازار و تحلیل آن داشته باشید و این موضوع شامل تحلیل تکنیکال و بنیادی می‌شود. تحلیل تکنیکال باتوجه به نمودارها و الگوهای قیمتی صورت می‌گیرد، ولی تحلیل بنیادی مطابق اخبار و رخدادهای اقتصادی انجام می‌شود.

مدیریت ریسک

یک معامله‌گر باید بتوانید ریسک معاملات خود را مدیریت کند و از جمله روش‌های می‌توان به کنترل ریسک استفاده از سفارشات محدود و متوقف، تنظیم تراز حساب و به کارگیری روش‌های کنترل ریسک مانند ریسک پرتفوی و بهره‌برداری اشاره کرد.

صبر و حوصله

لایو تریدها از نوسانات قیمتی بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل شما باید صبور و با حوصله باشید.

برگزاری لایو ترید با طوفان

طوفان به مدت پنج سال است که به‌طور حرفه‌ای در زمینه بازارهای مالی به‌خصوص لایو ترید فعالیت می‌کند. شما با شرکت در کلاس‌های خصوصی و یا جلسات معاملات زنده طوفان می‌توانید از همه تجربیات آن بهره‌مند شده و در کمترین زمان به یک معامله‌گر کاربلد تبدیل شوید و در نهایت به سود قابل ملاحظه‌ای دست یابید.

این سایت برای علاقه مندان لایو ترید از دو روش برای آموزش نکات مهم و تجربیات خود اسنفاده می‌کند. اولین راه کلاس‌های خصوصی آنلاین است که می‌تواند شما را از هر سطح و با هر دانشی به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل کند. روش دوم هم لایو تریدها هستند که شرکت در آن‌ها باعث می‌شود تا بتوانید به خوبی با معاملات واقعی فارکس ارتباط برقرار کنید.

در ضمن شما با کمک روش دوم می‌توانید به صورت همزمان از طریق تحلیل‌ها و بررسی‌های لایو ترید پوزیشن خود را ثبت کنید و از این راه به درآمد دلاری برسید. طوفان با تجربیات و دانش خود آماده است تا شما را به یک تحلیل‌گر و معامله‌گر کارآمد تبدیل کند. شما می‌توانید از طریق آدرس اینستاگرام trade.toofan با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی

لایو ترید در بازار مالی فارکس به عنوان یک تجربه هیجان‌انگیز و فرصتی برای کسب درآمد دلاری و دانش و آگاهی لازم در دنیای معاملات ارز است. با این حال، معاملات زنده نیز مثل سایر روش‌های معاملاتی با ریسک‌هایی همراه است. این‌رو یک معامله‌گر در این زمینه به دانش، تجربه و مهارت کافی نیاز دارد.

در نتیجه مطلوب است معاملات خود را با سرمایه اندکی شروع کنید و پس از افزایش تجربه و آگاهی، سرمایه خود را هم به‌تدریج افزایش دهید. این گفته‌ها تنها گوشه‌ای از خدمات و توانایی‌های طوفان است که می‌تواند در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار دهد. این سایت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به عنوان یک تریدر حرفه‌ای در بازار فارکس موفق واقع شوید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر