coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش 3 محصول کرمان موتور ؛ شرایط فروش نقدی و اقساط

طرح فروش 3 محصول کرمان موتور از سمت این خودروساز محبوب ابلاغ شد. در این طرح سه خودرو KMC T8، جک S3 و جک J4 با شرایط نقدی و اقساطی به فروش گذاشته شده است.

طرح فروش 3 محصول کرمان موتور با امکان انتخاب از بین روش نقدی و اقساطی برای عموم مردم اعلام شد. در این طرح همانگونه که بالا ذکر کردیم، 3 خودرو پرفروش و محبوب کرمان موتور عرضه شده و هرکدام با شرایط نقدی و با قیمت قطعی و همچنین شرایط اقساطی با دوره بازپرداخت بلندمدت عرضه شده‌اند. بدیهی است که در شرایط نقدی محصولات کرمان موتور ، متقاضی می‌بایست کل بهای خودرو را در زمان ثبت‌نام پرداخت نماید؛ اما در شرایط اقساطی محصولات کرمان موتور ، مراحل بدین گونه است که ابتدا مبلغ علی‌الحساب پرداخت شده، سپس مابقی بهای خودرو در مدت زمان بازپرداخت انتخابی از سمت خریدار پرداخت می‌شود. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش 3 محصول کرمان موتور همراه تکراتور باشید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح فروش 3 محصول کرمان موتور

کرمان موتور در 3 بخشنامه منتشر شده توضیح داده است که ثبت‌نام در طرح فروش ذکر شده از روز شنبه، 16 تیرماه 1403 آغاز شده و تا تا پایان روز یکشنبه، 24 تیرماه ادامه خواهد داشت.

مانند اکثریت طرح‌های فروش این شرکت، امکان ثبت‌نام در طرح حاضر نیز فقط به صورت اینترنتی مهیا است و متقاضیان باید به سایت فروش محصولات کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir/ مراجعه کنند.

در شرایط فروش سه محصول کرمان موتور گفته شده که خودروها بدون بیمه بدنه به مشتریان تحویل نخواهند شد، پس شرکت بهای بیمه بدنه را در فاکتور رسمی خریدار قید خواهد کرد.

ضمناً موعد تحویل خودروها به شکل زیر است:

  • موعد تحویل KMC T8: دو ماهه (60 روز کاری)
  • موعد تحویل جک J4: سه ماهه (90 روز کاری)
  • موعد تحویل جک S3: سه ماهه (90 روز کاری)

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش محصولات کرمان موتور چیست؟ آیا شرایط اقساطی این شرکت مناسب است؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر