coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی

مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی واریز شد. بازنشستگان از هم‌اکنون می‌توانند مبلغ واریزی را برداشت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی خبر داد و گفت که 2.6 میلیون بازنشسته کشوری و 4.6 میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی مبلغی معادل 3 میلیون تومان بابت متناسب‌سازی حقوق خود دریافت کردند.

پیش‌تر بارها درخصوص واریز این مبلغ جلسات و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته بود، اما در همگی خبرهای قبلی از واریز مبلغ متناسب‌سازی صحبتی نشده بود، اما حال بالاخره مبلغ 3 میلیون تومان متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی به حساب همه این افراد واریز شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته اعلام شد

مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی واریز شد

داوود منظور، رئیس سازمانه برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور پستی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر و به واریز جدید بازنشستگان پرداخته است. در متن توییت وی گفته شده:

«آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی در برنامه هفت توسعه ابلاغ شده است. براساس این ابلاغیه، مبلغ 3 میلیون تومان برای هر بازنشسته واریز شده است. بودجه درنظر گرفته شده برای این قانون 20 هزار میلیارد تومان است و جمعاً به 4.2 میلیون بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و 2.6 میلیون نفر بازنشسته کشوری پرداخت شده است.»

مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی واریز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز مبلع همسان‌سزی حقوق بازنشستگان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر