coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط دریافت وام 500 میلیونی بدون ضامن بانک ملی [+ شرایط بازپرداخت و اقساط ماهانه]

شرایط دریافت وام 500 میلیونی بدون ضامن بانک ملی اعلام شد. این وام در قالب «طرح اعتبار وام بانک ملی» به مشتریان اعطا می‌شود.

از جمله تسهیلاتی که بانک ملی برای مشتریان خود درنظر گرفته، «طرح اعتبار وام ملی» است که یک طرح کاملاً جدید و بر پایه سپرده‌گذاری است. از جمله شرایط دریافت وام 500 میلیونی بدون ضامن بانک ملی می‌توان به سپرده‌گذاری بین 3 تا 18 ماه اشاره کرد.

آنطور که شواهد نشان می‌دهند، شیوه اعطای وام در سال جاری مقداری متفاوت است و بانکها رتبه اعتباری افراد را به جای ضامن وثیقه قرار می‌دهند. حال با اتکا به این مورد، بانک ملی نیز شرایط وثیقه را فقط رتبه اعتباری متقاضیان وام می‌شناسد و اگر رتبه فرد مناسب باشد، قطعاً مبلغی به آن پرداخت نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:


شرایط دریافت وام 500 میلیونی بدون ضامن بانک ملی

مشترین بانک ملی که رتبه اعتبارسنجی آنان بالاست و بدهی معوق به شبکه بانکی نداشته و همچنین فاقد چک برگشتی یوده، می‌توانند با افتتاح حساب در بانک ملی تا نهایت 5 میلیارد ریال تسهیلات از ین بانک دریافت کنند. مدت سپرده‌گذاری این وام بین 3 تا 18 ماه است و میانگین این مدت حساب می‌شود. همچنین نرخ سود وام 50 میلیونی بانک ملی 14 درصد اعلام شده است.

افراد مشمول و مراحل دریافت وام 500 میلیونی بانک ملی

بانک ملی تقریباً همه طرح‌های تسهیلاتی خود را به اپلیکیشین همراه بام منتقل کرده است و برای افتتاح حساب وام اعتبار ملی نیز باید به از این مسیر اقدام کرد. بدین منظور باید بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک یا تپ کرده و در بخش حساب ریالی، بر روی اولین گزینه (کوتاه مدت اعتبار ملی) تپ کنید.

شرایط دریافت وام 500 میلیونی بدون ضامن بانک ملی

جزئیات مدت بازپرداخت و اقساط ماهانه طرح اعتبار ملی

حداکثر زمان بازپرداخت وام بانک ملی، 36 ماهه است. متقاضیان باید توجه داشته باشند که اقساط این وام ماهانه 17 میلیون 77 هزار تومان است. در پایان این دوره بازپرداخت سه ساله، مجموع اصل وام و اقساط آن به 615 میلیون و 347 هزار تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط پرداخت وام بانک ملی چیست؟ لطفاً نظر خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر