coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 6 از یک قابلیت جدید استفاده می‌کند

امروز صبح، مشخصات دقیق گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت. حالا، ویژگی‌های جدیدی از این گوشی هوشمند نیز افشا شده که نشان می‌دهند چگونه از صفحه نمایش کاور به‌طور هوشمندانه برای ترجمه زبان استفاده می‌شود.صفحه نمایش کاور به صفحه نمایشی اشاره دارد که در قسمت بیرونی گوشی‌های تاشو مانند Galaxy Z Flip 6 قرار دارد. این صفحه نمایش وقتی گوشی بسته است قابل مشاهده و استفاده است و اطلاعاتی مانند اعلان‌ها، ساعت، پیام‌ها و اکنون متن‌های ترجمه‌شده را نمایش می‌دهد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن گوشی، به اطلاعات ضروری دسترسی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


استفاده سامسونگ از صفحه نمایش کاور Galaxy Z Flip 6 برای ترجمه زبان

با توجه به تصاویر تبلیغاتی Galaxy Z Flip 6 که توسط Evan Blass (@evleaks) منتشر شده، سامسونگ حالت مترجم را برای گوشی‌های تاشو بهبود داده است. در تصویر زیر، می‌بینید که متن ترجمه‌شده نیز روی صفحه نمایش کاور نمایش داده می‌شود که مشاهده آن را برای فردی که با کاربر گوشی صحبت می‌کند، آسان‌تر می‌کند. احتمالاً این ویژگی برای Galaxy Z Fold 6 نیز در دسترس خواهد بود.

استفاده سامسونگ از صفحه نمایش کاور Galaxy Z Flip 6 برای ترجمه زبان

گوگل ابتدا این ویژگی را برای Pixel Fold معرفی کرد و به نظر می‌رسد سامسونگ آن را کپی کرده است. این ویژگی می‌تواند برای افرادی که به شهر یا کشور دیگری سفر می‌کنند و به زبان متفاوتی صحبت می‌کنند، بسیار مفید باشد. البته این ویژگی تنها در حالت Flex Mode کار می‌کند، بنابراین برای فعال کردن صفحه نمایش کاور باید صفحه Galaxy Z Flip 6 را تا نیمه تا کنید.

Galaxy Z Flip 5 از قبل دارای حالت مترجم و صفحه نمایش 3.4 اینچی مشابه Galaxy Z Flip 6 است. بنابراین، احتمال دارد سامسونگ حالت مترجم بهبود یافته با بهینه‌سازی‌های Flex Mode را با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای Galaxy Z Flip 5 نیز منتشر کند. این به‌روزرسانی ممکن است چند هفته پس از عرضه Galaxy Z Flip 6 منتشر شود.

این ویژگی ممکن است در آینده با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy Z Fold 5 نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر