coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات دوربین گوشی های هوشمند ریلمی 13 پرو و پرو پلاس رسما تایید شد

سرانجام ریلمی مشخصات دوربین گوشی های هوشمند ریلمی 13 پرو و پرو پلاس خود را اعلام کرد. براساس اعلام این تولیدکننده آنها از دو سنسور 50 مگاپیکسلی Sony LYTIA برای دوربین اصلی و زوم خود استفاده می‌کنند.

آنطور که مشخص است دوربین اصلی یک سنسور جدید 50 مگاپیکسلی LYT-701 را نشان می‌دهد. دوربین زوم دارای سنسور 1/2 اینچی LYT-600 و لنز زوم 3 برابری خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


جزئیات دوربین گوشی های هوشمند ریلمی 13 پرو و پرو پلاس

این دوربین‌ها توسط موتور HYPERIMAGE+ با آنچه ریلمی آن را «قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی» عنوان کرده، اداره می‌شوند. در واقع آنها کیفیت تصویر «همتراز با دوربین‌های DSLR حرفه‌ای» را ارائه می‌دهند.

ریلمی ادعا کرده که دوربین گوشی‌های هوشمند ریلمی 13 پرو و پرو پلاس کیفیت فوق العاده‌ای در شرایط مختلف ارائه می‌دهند. بنابراین انتظار می‌رود این دستگاه در نور کم هم عکس‌های پرتره عالی را ارائه بدهند.

از دیگر مشخصات ریلمی 13 پرو می‌توان به اسنپدراگون 7s نسل 3 SoC اشاره کرد که با 8 یا 12 گیگابات رم و باتری 5050 میلی آمپر ساعتی ترکیب می‌شود. سری جدید ریلمی به زودی وارد هند می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره جزئیات دوربین گوشی های هوشمند ریلمی 13 پرو و پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر