coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی معماری عکاسی هوش مصنوعی داخلی را با نام هایپر ایمیج پلاس معرفی کرد

ریلمی امروز یک فناوری جدید را معرفی کرد. او امروز یک رویداد پیش نمایش رسانه تصویربرداری با هوش مصنوعی در بانکوک، تایلند برگزار کرده و در آن معماری عکاسی هوش مصنوعی داخلی خود را با نام هایپر ایمیج پلاس معرفی کرد.او برنامه جدید خود را یک معماری سه لایه توصیف کرد که اپتیک‌های پرچمدار، الگوریتم‌های تصویربرداری هوش مصنوعی روی دستگاه و ویرایش تصویر هوش مصنوعی مبتنی بر ابر را شامل می‌شود.


بیشتر بخوانید:


هایپر ایمیج پلاس ریلمی

این رویداد با شعار «آینده اینجاست: هوش مصنوعی تصویربرداری موبایل را متحول می‌کند» برگزار شد، ریلمی در جریان این رویداد از سخنرانان سونی و TUV Rheinland دعوت کرد تا در مورد مشارکت خود و محصولات آینده ریلمی 13 پرو صحبت کنند.

هایپر ایمیج پلاس ریلمی
عکسبرداری با هایپر ایمیج پلاس ریلمی

فرانسیس وانگ، رئیس بازاریابی محصولات ریلمی در خصوص هایپر ایمیج پلاس توضیح داد: «لایه پایه اپتیک پیشرفته، متشکل از چندین لنز، لنزهای پریسکوپ و سنسورهای بزرگ است که بخشی از سری جدید 13 Pro خواهد بود.»

هایپر ایمیج پلاس ریلمی

اکنون با Hyperimage+ ریلمی الگوریتم‌های تصویربرداری هوش مصنوعی و ویرایش تصویر با هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار گرفته که داده‌های تصویر را پردازش می‌کند تا کیفیت بصری محتوای عکس و ویدیو را افزایش دهد. رویکرد جامع جدید برای ارتقای سطح عکاسی با موبایل به سطح بعدی توسعه یافته است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از راحتی گوشی هوشمند خود از دوربین فوق‌العاده شفاف با هوش مصنوعی لذت ببرند.

هایپر ایمیج پلاس ریلمی

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هایپرایمیج+ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر