coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شایعات ادعا می‌کنند لاوا Blaze X به تراشه دایمنسیتی SoC 7050 مجهز است

لاوا امروز با انتشار تیزری اعلام کرد که 10 ژوئیه گوشی هوشمند بعدی خود را با نام لاوا Blaze X معرفی می‌کند. پیش‌تر این تولیدکننده اعلام کرده بود که گوشی هوشمند جدیدش با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و سه گزینه رم عرضه خواهد شد.همانطور که گفته شد، لاوا سه گزینه 4/6/8 گیگابایتی را برای گوشی خود انتخاب کرده است. اطلاعاتی که امروز فاش شده ادعا کرده که لاوا Blaze X به تراشه دایمنسیتی 7050 SoC مجهز بوده و با دو گزینه ذخیره‌سازی 128/256 گیگابایتی عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: 


مشخصات لاوا Blaze X

این اولین بار نیست که لاوا از تراشه Dimensity 7050 استفاده می‌کند، گوشی قبلی این برند یعنی Blaze Curve که در ماه مارس عرضه شد نیز به این تراشه مجهز شده بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، فروش لاوا Blaze X ابتدا از آمازون آغاز شده و پس از آن در ماه اوت وارد فروشگاه‌های آنلاین می‌شود.

Lava Blaze Curve
Lava Blaze Curve

احتمالا صفحه نمایش خمیده لاوا Blaze X وضوح +FHD ، ۸ مگاپیکسل فوق عریض در پشت، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 33 واتی عرضه شود. این دستگاه اندروید 14 را اجرا کرده  و انتظار می‌رود با قیمتی کمتر از 15000 INR عرضه شود. البته توجه داشته باشید جز اطلاعاتی که خود لاوا منتشر کرده، باقی گفته‌ها مانند مشخصات و قیمتش فعلا در حد حدس و گمان است.

بیشتر بخوانید: 

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر