coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مجوز پلاک سهند پارس خودرو صادر شد؛ سهند آماده تحویل به متقاضیان

سازمان استاندادر، مجوز پلاک سهند پارس خودرو را صادر کرد. بدین ترتیب، سدان جدید پارس خودرو به زودی به متقاضیان تحویل خواهد شد.

چندی پیش اولین دور فروش سهند آغاز شد و متقاضیان با واریز مبلغ پیش‌پرداخت، ثبت‌نام اولیه را انجام دادند. پس از ثبت‌نام نوبت به دریافت مجوزهای لازم بود تا فروشنده بتواند به موقع خودرو را به مشتریان تحویل دهد. در همین راستا، امروز خبر رسیده که مجوز پلاک سهند پارس خودرو توسط سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط‌‌زیست صادر شده است که این مهم، نوید تحویل به موقع و سر تایم این خودرو سدان را به مشتریان می‌دهد.

سهند با توجه به تبعیت از سدان پرفروش و محبوب سایپا (ساینا) بخت زیادی در جذب مشتریان دارد و بهتر است بدانید که از جمله مزیت‌های این خودرو، تولید در تیراژ بالاست.


ادامه مطلب در ادامه


صدور مجوز پلاک سهند پارس خودرو

سری اول تولید سدان سهند پارس خودرو به تازگی موفق به دریافت مجوز شماره‌گذاری از سمت سازمان محیط‌زیست و سازمان ملی استاندارد شده است. پس با این حساب، اولین دور تحویل سهند در زمان مقرر و بدون وقفه به مشتریان انجام خواهد شد.

سدان سهند مجموعاً در 6 مدل تولید خواهد شد که فعلاً سهند S با آپشن‌ها و مشخصات ابتدایی برای فروش عرضه و مدل‌های دیگر به زودی توسط پارس خودرو معرفی خواهند شد. این خودرو از پلتفرم ساینا تبعیت می‌کند و قطعاً مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

صدور مجوز پلاک سهند پارس خودرو

مزیت‌های سهند پارس خودرو

این سدان جمع و جور مزیت‌هایی دارد که شاید در کمترین خودرویی دیده شود، مزیت‌هایی که البته شاید به علت اولین عرضه آن خواهد بود و پارس خودرو یقیناً برنامه‌های فروش متنوعی برای آن درنظر خواهد گرفت. برخی مزیت‌های سدان سهند عبارتنداز:

  • قیمت مناسب نسبت به دیگر رقبا
  • تیراژ تولید بالا
  • تولید در خط تولید پارس خودرو

صدور مجوز پلاک سهند پارس خودرو

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص دریافت مجوز پلاک سهند و عرضه به موقع این خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر