coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شاهین پلاس اتوماتیک معرفی شد؛ مشخصات فنی شاهین پلاس [+ کاتالوگ]

سایپا از شاهین پلاس اتوماتیک به عنوان گران‌ترین محصول تولیدی خود با همان ظاهر همیشگی رونمایی کرد. شاهین پلاس با دنده اتوماتیک مجهز به موتور و گیربکس جدید است.

9 ماه پیش بود که سایپا از شاهین پلاس به عنوان جدیدترین و پیشرفته‌ترین تولید خود در کارخانه مگاموتورز رونمایی و سپس آن را در نمایشگاه خودرو مشهد دوباره به نمایش گذاشت. این خودرو اگرچه در قسمت بیرونی تقریباً با مدل‌های پیشین تفاوتی ندارد، اما در بخش پیشرانه و کابین تغییرات زیادی نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

حال پس از 9 ماه، شاهین پلاس اتوماتیک نیز رونمایی شده است که به موتور جدید و یک گیربکس کاملاً متفاوت از گیربکس CVT مجهز شده است. گفتنی‌ست که این خودرو نیمه دوم سال وارد بازار کشور خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


شاهین پلاس اتوماتیک معرفی شد

سایپا برنامه‌ریزی کرده که مدل دنده اتوماتیک شاهین پلاس را در تیرماه تجاری‌سازی و در نیمه دو سال وارد بازار کند. این خودرو نسبت به مدل‌های دیگر شاهین از لحاظ پیشرانه و گیربکس زمین تا آسمان تفاوت دارد.

نسخه دنده دستی شاهی پلاس پیش‌تر بارها بارها مورد بررسی قرار گرفته و تست‌های بسیاری را پشت سر گذشته است. تفاوت ظاهر شاهین پلاس با شاهین معمولی بیشتر به فضای داخل کابین برمی‌گردد. در داخل کابین شاهین پلاس، شاهد استفاده از یک تریم جذاب هستیم که در بخش‌های بسیاری از فضای داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. این تریم گرچه نکته مثبت تغییرات ظاهری شاهین پلاس محسوب می‌شود، ما همچنان کیفیت مورد قبولی ندارد و چه سایپا و چه خودروسازان دیگر باید به مشتری‌مداری توجه بیشتری داشته و کیفیت خودروهای خود را بالا ببرند.

شاهین پلاس اتوماتیک معرفی شد

مشخصات فنی شاهین پلاس اتوماتیک

شاهین پلاس اتوماتیک به یک موتور 16 سوپاپ 1.6 لیتری از نوع ME16 مجهز است که توانایی تولید 115 اسب‌بخار قدرت و نهایت گشتاور 150 نیوتن‌متر را دارد. قدرت تولیده شده توسط این موتور بوسیله یک گیربکس AT ساخت شرکت DAE به چرخ‌ها منتقل می‌شود. به گفته جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل سایپا، شاهین پلاس اتوماتیک در بخش داشبور، فضای داخلی و چند بخش دیگر تفاوت‌هایی با مدل‌های پیشین داشته و نسبت به دیگر تولیدات امکانات بیشتری دارد.

در پایین کاتالوگ شاهین پلاس اتوماتیک که به تازگی منتشر شده است را مشاهده می‌کنید: (در این کاتالوگ به مشخصت فنی و تمامی امکانات رفاهی و ایمنی شاهین پلاس اتوماتیک اشاره شده است)

شاهین پلاس اتوماتیک معرفی شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نسخه دنده اتوماتیک شاهین اتوماتیک سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر