coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت پخش سریال وارث از شبکه آی فیلم [+ خلاصه داستان]

مجموعه وارث به کارگردانی کاظم بلوچی، در ماه محرم از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال وارث با ما همراه شوید.

سریال درام وارث که به قلم فریدون فرهودی به نگارش درآمده است، نخستین بار در محرم سال ۱۳۸۲ از شبکه یک سیما پخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام ایرانی هستید، می‌توانید سریال وارث را از شنبه 16 تیر ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال وارث ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال وارث از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال وارث هر شب ساعت 17:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:00 و 09:00 روز بعد که زمان تکرار سریال وارث از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال وارث

سریال وارث در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی حسین صابری ساخته شده است. این مجموعه اجتماعی در بخش‌های مختلف تهران تصویربرداری شده است.

بازیگران سریال وارث

  • منوچهر آذر در نقش آقاجان
  • محمود پاک‌نیت در نقش مهران فرزند آقاجان صاحب یک انتشاراتی
  • شراره دولت‌آبادی در نقش همسر مهران
ساعت پخش سریال وارث
زمان تکرار سریال وارث از شبکه آی فیلم

همچنین جلیل فرجاد، رحیم نوروزی، اسدالله منجزی، الهام پاوه‌نژاد، الیکا عبدالرزاقی، زنده‌یاد پروین میکده، جمال کامران، حبیب ثامنیه، حسین چنگی، حسین لطیفی، رضا نیکبخت، سعید نورالهی، سعیده عرب، سیاوش طهمورث، سیدجلال طباطبایی، شهربانو موسوی، صادق توکلی، علی قربانزاده، فرید کشن فلاح، کریم اکبری مبارکه، گیلدا حمیدی، محمدعلی ورشوچی، محمد یگانه، مهرداد پاک‌نیت، ناصر فخری، نسرین خسروانی و یگانه بلوچی در این سریال ایفای نقش کردند.

خلاصه داستان سریال وارث

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال وارث از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه درام می‌رویم که درباره‌ی متولی یک تکیه به نام آقاجان است که باید دو امانت مهم را به وارث اصلی آن‌ها بازگرداند.

 زمان تکرار سریال وارث از شبکه آی فیلم

در خلاصه داستان سریال وارث آمده است: آقاجان متولی یک تکیه است. او سال‌هاست که از دو امانت مهم، خنجر جواهرنشان و کتاب با ارزش نگهداری می‌کند که از پدر همسرش به وی ارث رسیده‌ است. شبی پیرمردی در عالم رویا به سراغ او می‌آید و از او می‌خواهد تا آن امانت‌ها را به وارث اصلی آنها بازگرداند. آقاجان تصمیم می‌گیرد خنجر و کتاب را به ناصر، خواهرزاده‌اش بسپارد. ناصر به تهران می‌آید، اما سرقت کتاب نفیس و قدیمی و خنجر جواهرنشان، حوادث تازه‌ای را رقم می‌زند.

کارگردان سریال وارث

کاظم بلوچی کارگردان سریال وارث، در سال ۱۳۳۵ در شیراز به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است.

زمان پخش سریال وارث

بلوچی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر «ساکت» به کارگردانی جعفر والی آغاز کرد. شروع کار وی در رادیو تلویزیون با بازی در برنامه رادیویی «تئاتر هفته» و در سینما با ایفای نقشی کوتاه در فیلم گزارش عباس کیارستمی آغاز شد.

از کارهای شاخص کاظم بلوچی می‌توان به کارگردانی و بازی در مجموعه تلویزیونی عیاران اشاره کرد. او همچنین در سریال‌های سلام آقای مدیر، هملت و دن کیشوت، آنام، هاتف، آرام می‌گیریم، برادر، آمین، لبه آتش، آشپزباشی، میوه ممنوعه، زیر تیغ، راز یک خزان، آذرخش، حکایت آن مرد که خواب دید و نهضت‌های آزادی‌بخش به ایفای نقش پرداخته است.

عوامل سریال وارث

  • کارگردان: کاظم بلوچی
  • تهیه کننده: حسین صابری
  • نویسنده: فریدون فرهودی
  • مدیر فیلم برداری: عباس باقریان
  • آهنگساز: فردین خلعتبری
  • صدابردار: صالح حبیبی
  • تدوین‌گر: سهراب میرسپاسی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال وارث نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال منوچهر آذر، محمود پاک‌نیت، شراره دولت‌آبادی، جلیل فرجاد، رحیم نوروزی، اسدالله منجزی، الهام پاوه‌نژاد، الیکا عبدالرزاقی، زنده‌یاد پروین میکده، جمال کامران، حبیب ثامنیه، حسین چنگی، حسین لطیفی، رضا نیکبخت، سعید نورالهی، سعیده عرب، سیاوش طهمورث، سیدجلال طباطبایی، شهربانو موسوی، صادق توکلی، علی قربانزاده، فرید کشن فلاح، کریم اکبری مبارکه، گیلدا حمیدی، محمدعلی ورشوچی، محمد یگانه، مهرداد پاک‌نیت، ناصر فخری، نسرین خسروانی و یگانه بلوچی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال وارث چند قسمتی است؟

این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی کاظم بلوچی ساخته شده است.

یشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال وارث چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر