coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات باتری و شارژ گوشی Xiaomi 15 Pro فاش شد

Digital Chat Station درباره‌ی جزئیات باتری و قابلیت‌های شارژ گوشی Xiaomi 15 Pro منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی با باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد و از شارژ 100 واتی برای هر دو حالت سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.این منبع در کامنت‌های پست خود اشاره کرده که نمونه مهندسی Xiaomi 15 Pro از شارژ 120 واتی سیمی استفاده می‌کند، اما این گزینه سریع‌تر ممکن است در نسخه نهایی محصول به دلیل نگرانی‌های مربوط به مدیریت حرارتی موجود نباشد.


بیشتر بخوانید:


آشنایی با جزئیات باتری گوشی Xiaomi 15 Pro

Digital Chat Station همچنین درباره انتخاب ظرفیت باتری توضیحاتی ارائه داد. به گفته این منبع، باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی به صورت عمدی انتخاب شده تا گوشی باریک‌تر و سبک‌تر بماند.

آشنایی با جزئیات باتری گوشی Xiaomi 15 Pro
باتری گوشی شیائومی 15 پرو

در حالی که این ظرفیت در مقایسه با برخی رقبا کمتر به نظر برسد، اما این باتری چگالی انرژی بالاتری دارد. مثلا شایعه شده که Realme GT 7 Pro دارای باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی است، اما باتری با چگالی انرژی بالاتر Xiaomi 15 Pro باید کارایی بهتری را ارائه دهد.

علاوه بر این، ما اطلاعات بیشتری درباره Xiaomi 15 Pro داریم، به لطف جریان پیوسته افشاگری‌های ماه‌های گذشته. نمایشگر این گوشی به احتمال زیاد یک پانل میکرو-خمیده با رزولوشن 2K خواهد بود که از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک برای بیومتریک استفاده می‌کند.

آشنایی با جزئیات باتری گوشی Xiaomi 15 Pro

آشنایی با جزئیات دوربین گوشی Xiaomi 15 Pro

سیستم دوربین شامل سه لنز خواهد بود که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ، یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر را شامل می‌شود.

دوربین اصلی احتمالاً از سنسور OmniVision OV50K با فناوری نوآورانه TheiaCel برای عملکرد بهتر در نور کم و دامنه دینامیکی استفاده می‌کند. همچنین طراحی ماژول دوربین ممکن است تغییرات جزئی داشته باشد، زیرا گفته می‌شود واحد فلش در خارج از محفظه اصلی قرار گرفته است.

آشنایی با جزئیات دوربین گوشی Xiaomi 15 Pro

از نظر پردازنده، این دستگاه با چیپ Snapdragon 8 Gen 4 عرضه خواهد شد. با این حال، شایعاتی وجود دارد که گوشی‌هایی با چیپ 8 Gen 4 ممکن است به دلیل فرآیند تولید گران‌تر این چیپ، قیمت بالاتری داشته باشند.

هنوز اطلاعات مشخصی درباره‌ی قیمت این گوشی در دسترس نیست اما در صورت صحت شایعات احتمالا این گوشی گران‌تر از چیزی که انتظار می‌رود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر