coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خبر خوب! صفحه نمایش کاور زد فلیپ 6 از نوع LCD نخواهد بود

سامسونگ قصد ندارد کیفیت صفحه نمایش تاشوی آینده خود را کاهش بدهد. سام موبایل رسما اعلام کرد که صفحه نمایش کاور زد فلیپ 6 دارای پنل‌های AMOLED در داخل و خارج است.4 ژوئیه تصویری منتشر شد که مشخصات فنی تاشوهای آینده سامسونگ در آن درج شده بود. عنوان IPS برای فناوری نمایشگر صفحه نمایش بیرونی دستگاه موجب نگرانی بسیاری کاربران شد اما خبر خوب این است که سامسونگ چنین تصمیمی نداشته و این سوءتفاهم بر اثر اشتباه تایپی یکی از کارمندان سامسونگ که برگه مشخصات را منتشر کرده، ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات صفحه نمایش کاور زد فلیپ 6

انتظار می‌رود صفحه نمایش کاور زد فلیپ 6 شبیه به گلکسی زد فلیپ 5 باشد. این نمایشگر دارای قطر 3.4 اینچ، شکلی مشابه پوشه و نرخ نوسازی 60 هرتز خواهد بود. حداقل یک گوشی تاشو چینی رقیب نیز نرخ نوسازی بالا را برای نمایشگر کاور دارد، اما سامسونگ احتمالاً این ارتقاء را برای زمان‌های بعدی نگه می‌دارد.

با این حال گلکسی زد فلیپ 6 از خیلی جهات بهبود یافته است. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، انواع رم 8 و 12 گیگابایتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی (300 میلی آمپر ساعت بزرگتر از Flip 5) عرضه خواهد شد.

از نظر نرم‌افزاری، Z Flip 6 اندروید 14 و One UI 6.1.1 را بدون نسخه اجرا می‌کند. سامسونگ برخی از ویژگی‌های جدید Galaxy AI را اضافه کرده است که احتمالاً از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری به دستگاه‌های موجود می‌آیند. انتظار می‌رود سامسونگ تا 7 سال به روزرسانی‌های امنیتی و سیستم عامل را در اختیار گوشی‌های تاشوی خود قرار بدهد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 خود را 10 ژوئیه در پاریس معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره صفحه نمایش زدفلیپ6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر